Beoordeeld op 13 maart 2017

Vorig weekend hier met een vriendengroep van 8 man verbleven tijdens een stedentrip in Berlijn. Alles was goed verzorgd en netjes en de prijs-kwaliteit verhouding al helemaal. Daarnaast hadden we gevraagd of het mogelijk was om de kamer na de eerste dag te laten verschonen en ook dit was geen probleem. Een dikke prima!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 26 oktober 2016 via mobiele applicatie

Prima hostel! Met eenvoudige maar Schoone en nette kamers. Goede ligging, er is vlakbij een station en in de buurt van veel bekende clubs en vele restaurantjes etc. Je kan fietsen huren voor een tientje per dag waarmee je lekker de stad door kunt fietsen.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 2 oktober 2016 via mobiele applicatie

Net hostel voor een bezoek aan de stad. Eenvoudige kamers, schoon. Degelijk sanitair. Goede prive parkeerplaats bij hostel (tegen betaling). Gratis internet werkt goed. Met ramen open hoor je het verkeer op de straat goed. Oordoppen zijn dan aan te raden.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 18 juli 2016

Hostel gericht op jongeren. Beginnend met de locatie, helemaal top! Vlakbij de east side gallery en het ov is voor de deur. Echter rijden er wel veel politieauto's, ambulances en brandweerauto's langs het hostel en maakt de metro redelijk wat geluid. Dit kan als storend ervaren worden.
Het hostel heeft zeer vriendelijk personeel, die ook alle hotspots qua eten, uitgaan en uitstapjes kennen. Uitgaan is erg leuk in deze week.
Prijzen voor een bed/kamer zijn erg laag en ontbijt is maar €6,-. Daarnaast kan je bij de bar ook goedkope drankjes halen en is er een keuken waar je je eigen dingen kan koken (borden, pannen, bestek is er allemaal al)
Hygiëne is voor een hostel zijnde prima, maar ga er wel in met die insteek.
De gratis wifi werkt goed, maar daarnaast kan je ook een wificode kopen voor €1,- die nog sneller is.
Je kan fietsen huren bij het hostel, welke maar €10,- per 24 uur zijn.

Security aanwezig in het hostel tegen geluidsoverlast.

Ik kom hier nog wel eens terug als ik in Berlijn ben.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 15 mei 2016 via mobiele applicatie

Basic maar nette kamer. Wij hadden geluk en sliepen op een vrij hoge etage waardoor we weinig last van geluid hadden. Lager was dit echter vaak een probleem omdat er veel grote groepen jongeren dit hostel boeken (ook geliefd bij scholen en uitjes blijkbaar). Daar is het hostel dan ook vrijwel volledig op gericht. Locatie is leuk: metro op wandelafstand en 2 hippe wijken binnen handbereik.

Datum van verblijf: maart 2016