“Eten is altijd Perfect”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Mitte (stadsdeel)
8 december 2018 beoordeeld

Tony Roma reeds in diversen werelddelen kennis gemaakt met de menukaart van Tony Roma. In een woord PERFECT.

Datum van bezoek: december 2018
TRManagement, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Tony Roma's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2018

Thanks a lot for your excellent review. Your TONY ROMA'S Team

21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Tony Roma hadden wij om 19:30u voor 3 personen een tafel gereserveerd. Daarentegen waren exact 30 minuten te vroeg en hierbij vermeld dat er nauwelijks tafels bezet waren, vroegen wij bij de receptie aan de manager of dit een probleem was. Wij zouden anders tot die tijd naar Starbucks gaan. Afijn na zéér interessant het schema van de tafels te hebben bestudeert, kregen wij een tafel direct naast de bar toegewezen. Met nog zoveel onbezette tafels, voelde het zowel letterlijk als figuurlijk dat wij in de hoek werden gezet. Deze plek was ook de bank een armoedige vertoning. Wellicht zat er een scheur in de skai lederen bank, omdat de bank afgeplakt was met breed zwarte tape. Heel onvriendelijk en kinderachtig van deze man om ons met nog zoveel tafeltjes onbezet, het slechtste plekje van de zaak te geven. Als wij in Berlijn zijn dan staat Tony Roma op onze to-do-list, máár deze keer hielden wij aan dit bezoek een vreemde smaak in de mond aan over.

Datum van bezoek: augustus 2018
TRManagement, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Tony Roma's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

We are sorry you were not happy with our service. We will do our best to do it better next time.

Your TONY ROMA'S Team

30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In eerste instantie geen tafel buiten en binnen geen airco dus even leek TR geen optie, maar de vriendelijke serveerster had snel een tafel buiten voor ons.
De St. Louis sampler was heel mals. Het vlees viel haast van het bot.
De cajun union burger was heel goed bereid. Niet te doorbakken en heerlijk belegd. Een beetje spicy. Super lekker! Frisse cole slaw erbij.
We zaten heerlijk op het terras.
Bediening let goed op en is erg vriendelijk.
De beste TR waar we tot nu toe geweest zijn!

Datum van bezoek: juli 2018
TRManagement, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Tony Roma's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018

Vielen Dank für Ihre sehr gute Bewertung und Ihren freundlichen Kommentar.

Ihr TONY ROMA'S Team

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalige chickenwings, echter wel enorm veel saus. Smaak echter prima. De spareribs hot waren echter niet hot.. alleen t pepertje bovenop was goed pittig. Personeel zeer vriendelijk!

Datum van bezoek: februari 2018
10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gereserveerd maar wel aan te raden op een zaterdagavond. Vriendelijke bediening, héél lekkere ribbetjes gegeten maar 1 nadeel: het is een fabriek. We mochten ons tafeltje maar voor 1 uur houden dus eten en weg.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Tony Roma's bekeken, bekeken ook

In Tony Roma's geweest? Deel je ervaringen!