21 april 2016 beoordeeld

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
31 maart 2016 beoordeeld

Goed hotel, we waren met 2 volwassenen en 2 kinderen.
zeer goed ontbijt, alleen de slaapbank slecht.
Een beetje aan de warme kant, zelf met de airco aan.
lekker zwembad en een goede sauna, zeker een volgende keer

• Verbleef: maart 2016, reisde met familie
3 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn voor een city trip naar dit goed gelegen hotel gegaan, juist om de ligging en beoordelingen op tripadvisor. Helemaal tevreden: locatie top! Dichtbij de metro en loopafstand van Brandenburger Tor en Reichstag. Hotel personeel erg behulpzaam en vriendelijk, kamers netjes en ruim! Daarnaast was het ontbijt boven verwachting! Prima plek voor een city trip om Berlijn te leren kennen!

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
20 januari 2016 beoordeeld

We verbleven hier van 27 december tot en met 4 januari. Het hotel is een mooie uitvalbasis voor een bezoek aan Berlijn.
Het ligt heel centraal op 20 min lopen van de brandenburger Tor en de Reichstag. De kamers zijn groot en schoon. Ze hebben een klein keukentje en de appartementen hebben zelfs een wasmachine en een droger. De studios hebben dat niet.
We maakten hier op 1 januari 2016 mee dat het brandalarm afging en dat iedereen naar buiten moest. Gelukkig was het loos alarm, en handelde het personeel adequaat.
Er is één min punt: op de kamers is geen gratis WIFI, wel beneden in de lobby, dus iedereen zit aan het eind van de dag zijn internet te checken. Eigenlijk vind ik dat voor zo n goed hotel wel heel jammer, En het ontbijt was super duur, nl 19 euro per persoon. Voor 6 personen ben je dan veel geld kwijt voor een ontbijtje.
Gelukkig zaten er op de hoek broodjeszaken.
De mensen aan de bali waren heel vriendelijk.
De suana en het zwembad zijn klein maar wel goed.

• Verbleef: december 2015, reisde met familie
25 oktober 2015 beoordeeld

Het appartement is super. Mooi ingericht, gezellig, alles op en aan. lekker rustig. Er is een goed zwembad en een gezellige bar. Op loopafstand van de metro, trams en de treinstation. Zeer vriendelijke medewerkers. Goede matrassen. Lekker ontbijt.

• Verbleef: september 2015, reisde met familie