“Goed hotel en gunstige ligging”
Beoordeling van Hotel AMANO

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel AMANO
Beoordeeld als nr. 121 van 635 hotels in Berlijn
5 december 2017 beoordeeld

Goed en modern hotel. Kamer is wat klein maar maar wel een mooie grote en luxe douche.
Ontbijt buffet was prima.
Ligging was erg gunstig, zeer centraal gelegen en je kon lopend een hele boel bezienswaardigheden bereiken. Metro en S-Bahn stations dicht in de buurt.
Kortom: een prima hotel en centraal gelegen !

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
904review, Manager van Hotel AMANO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Dear Dirk,

thank you so much for sharing your impressions with us.It is a pleasure to hear that you enjoyed your stay to the fullest. We are delighted to hear, that you were satisfied with the convenient location and we appreciate your compliments.
We are happy to reserve a more spacious room during your next stay for a good night sleep.

Groetjes uit Berlijn!

Yours sincerely,

Sabrina Raue
Manager

15 oktober 2017 beoordeeld

Een mooi hotel, gunstig gelegen en op wandelafstand van de vele highlights van Berlijn. Dicht bij alle soorten openbaar vervoer. De kamers zeer netjes en verzorgd. Ontbijtbuffet zeer goed en overdadig. Vriendelijk personeel.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
904review, Manager van Hotel AMANO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2017

Liebe(r) CEESEVERTSE,

vielen lieben Dank für Ihre tolle Ihre Bewertung.

Wir freuen uns sehr, dass Sie den Aufenthalt bei uns so genossen haben und Sie mit der Lage, unserem Service, unseren Zimmern und dem Frühstücksbuffet so zufrieden waren.

Besuchen Sie uns bald wieder! Wir freuen uns schon heute auf Sie!

Herzliche Grüße

Christin Tehrani
Hoteldirektorin

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een meer dan prima hotel op een hele goede locatie, goed ontbijt, mooie kamer (appartement).
Toch jammer dat ons bij het boeken niet verteld was dat er de hele week DJ's draaiden tot 6.30 uur. Toen we daar iets van gezegd hadden, onze kamer was direct boven de bar, kregen we direct een andere kamer precies, die kon echter maar een etage hoger. Scheelde wel, maar geluid ging de hele nacht door.
Dat maakt ons gevoel aan Berlijn niet minder, wel aan het hotel.

Jammer!!

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
904review, Public Relations Manager van Hotel AMANO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2017

Dear Carlo,
Since our hotel bars are very much anchored in Berlin's bar scene, the music during the Bar Convention Berlin was louder and played maybe longer than usual. Our Hotel was fully booked - unfortunately it was not easy for us to let you move to another room. We sincerely apologize for the inconvenience. However we want to thank you for the positive words about Hotel AMANO.

15 augustus 2017 beoordeeld

Mooie stad, veel historie gezien en een voortreffelijk hotel ervaren: mooi appartement, prima ontbijtservice, vriendelijk en behulpzaam personeel. Bus tram en metro dichtbij, veel eetgelegenheden en bezienswaardigheden op loopafstand.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
8 mei 2017 beoordeeld

Zeer goed bevallen ook de levendigheid en de gezelligheid in de hal goede service klein doch voor ons belangrijk verbeterpunt is dat je niet altijd werd gezien/begroet bij aankomst/vertrek. Dit voelde wat onpersoonlijk aan en gaf min of meer het idee dat iedereen in of uit kon lopen.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
30 april 2017 beoordeeld

Luxe, modern hotel met kleine maar zeer efficiënt ingerichte kamers met fantastische douche. Zeer uitgebreid ontbijt. Mooie verblijfs ruimte beneden en mogelijkheid om in een binnentuin of op het prachtige dakterras te zitten. Zeer centraal gelegen, 10 min. van S-bahn Hackische höffe.

Kamertip: Maakt niet uit want de ramen zijn super goed geisoleerd en er is een klimaatsysteem voor luchtcircul ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
23 maart 2017 beoordeeld

goed hotel niet duur jammer genoeg geen restaurant ,wel een leuke bar maar daar word stevig gerookt helaas kamers zijn prima en schoon personeel vriendelijk verder een top locatie veel restaurants in de buurt

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Berlijn bekeken
Hotel MANI
Monbijou Hotel
nr. 76 van 635 in Berlijn
517 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel AMANO geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel AMANO

Adres: Auguststr. 43 | junction Rosenthaler Strasse, 10119 Berlijn, Duitsland
Locatie: Duitsland > Berlijn > Mitte
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 121 van 635 hotels in Berlijn
Prijsklasse: € 70 - € 176 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel AMANO 3*
Aantal kamers: 163
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com, Expedia, Agoda, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel AMANO met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?