Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 132 per nacht.

i31 Hotel(Berlijn)
Hotel Website
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 131 per nacht.

• Restaurant
TITANIC Comfort Hotel Berlin Mitte(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Mercure Hotel MOA Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 96 per nacht.

Zie aanbieding
SORAT Hotel Ambassador Berlin(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Novum Hotel Gates Berlin Charlottenburg(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 117 per nacht.

15 oktober 2017 beoordeeld

Een mooi hotel, gunstig gelegen en op wandelafstand van de vele highlights van Berlijn. Dicht bij alle soorten openbaar vervoer. De kamers zeer netjes en verzorgd. Ontbijtbuffet zeer goed en overdadig. Vriendelijk personeel.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
904review, Manager van Hotel AMANO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2017

Liebe(r) CEESEVERTSE,

vielen lieben Dank für Ihre tolle Ihre Bewertung.

Wir freuen uns sehr, dass Sie den Aufenthalt bei uns so genossen haben und Sie mit der Lage, unserem Service, unseren Zimmern und dem Frühstücksbuffet so zufrieden waren.

Besuchen Sie uns bald wieder! Wir freuen uns schon heute auf Sie!

Herzliche Grüße

Christin Tehrani
Hoteldirektorin

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een meer dan prima hotel op een hele goede locatie, goed ontbijt, mooie kamer (appartement).
Toch jammer dat ons bij het boeken niet verteld was dat er de hele week DJ's draaiden tot 6.30 uur. Toen we daar iets van gezegd hadden, onze kamer was direct boven de bar, kregen we direct een andere kamer precies, die kon echter maar een etage hoger. Scheelde wel, maar geluid ging de hele nacht door.
Dat maakt ons gevoel aan Berlijn niet minder, wel aan het hotel.

Jammer!!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
904review, Public Relations Manager van Hotel AMANO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2017

Dear Carlo,
Since our hotel bars are very much anchored in Berlin's bar scene, the music during the Bar Convention Berlin was louder and played maybe longer than usual. Our Hotel was fully booked - unfortunately it was not easy for us to let you move to another room. We sincerely apologize for the inconvenience. However we want to thank you for the positive words about Hotel AMANO.

15 augustus 2017 beoordeeld

Mooie stad, veel historie gezien en een voortreffelijk hotel ervaren: mooi appartement, prima ontbijtservice, vriendelijk en behulpzaam personeel. Bus tram en metro dichtbij, veel eetgelegenheden en bezienswaardigheden op loopafstand.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
8 mei 2017 beoordeeld

Zeer goed bevallen ook de levendigheid en de gezelligheid in de hal goede service klein doch voor ons belangrijk verbeterpunt is dat je niet altijd werd gezien/begroet bij aankomst/vertrek. Dit voelde wat onpersoonlijk aan en gaf min of meer het idee dat iedereen in of uit kon lopen.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
30 april 2017 beoordeeld

Luxe, modern hotel met kleine maar zeer efficiënt ingerichte kamers met fantastische douche. Zeer uitgebreid ontbijt. Mooie verblijfs ruimte beneden en mogelijkheid om in een binnentuin of op het prachtige dakterras te zitten. Zeer centraal gelegen, 10 min. van S-bahn Hackische höffe.

Kamertip: Maakt niet uit want de ramen zijn super goed geisoleerd en er is een klimaatsysteem voor luchtcirculatie
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner