“Goede maaltijd”

Geclassificeerd als nr. 970 van 10.288 Restaurants in Berlijn
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Mitte (stadsdeel)
13 september 2019 beoordeeld

Voor een goede Duitse maaltijd tegen een vriendelijke prijs kun je hier prima terecht. Het personeel is vriendelijk en snel. Wij hadden een smaakvolle schnitzel met aardappelkroketjes en een salade. Het enige minpunt was dat de champignonsaus wat waterig was.

Datum van bezoek: september 2019

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gegeten omdat het restaurant dicht bij het hotel ligt. Een restaurant in typisch Duitse stijl (enigszins gedateerd) met een Duitse menukaart. De smaak is oké voor een vriendelijke prijs. Verwacht geen haut cuisine, hippe sfeer en bediening.

Datum van bezoek: september 2017
10 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

het eten is typisch duits, meer dan voldoende, geen overdreven poeha. De indeling van het restaurant is inderdaad wat oudbollig en de bediening wat stug maar niet onvriendelijk.
De prijzen zijn ronduit vriendelijk

Datum van bezoek: december 2016
4 maart 2014 beoordeeld

Eten is typisch Duits maar vond de kwaliteit met name van het vlees tegenvallen. Bediening was vriendelijk. Ambiance erg ouwbollig. Stoelen een uitdaging. Na een uur slapende benen.

Datum van bezoek: maart 2014
18 augustus 2011 beoordeeld

Duits eten pur sang. Niets op aan te merken. Verse producten, Duitse gerechten op traditionele wijze bereid.

Het werd op een gegeven moment erg druk in de zaak. Een serveerster en een kokkin konden de drukte niet aan. De stress sloeg toe. Ook in de bediening. Deze was onprofessioneel: de serveerster uit lopend vanuit de keuken het restaurant in, kritiek op gasten aan een andere tafel. Ze zijn volgens haar ´zum kotsen´. Vervolgens krijgt de tafelheer een veeg uit de pan en tot slot wordt een vriend aan tafel aangesproken op zijn keuzegedrag. De serveerster vond dat de keuze voor een gerecht te lang duurde en maande de gast tot sneller bestellen. Ongehoord gastonvriendelijk! Tel daar bij op het lange wachten en de pinbon die op tafel gesmeten werd en je begrijpt dat ik hier bij mijn volgende bezoek aan Berlijn niet meer zal terugkomen.

Datum van bezoek: augustus 2011
    • Sfeer

Reizigers die Ambrosius bekeken, bekeken ook

In Ambrosius geweest? Deel je ervaringen!