Axel Hotel Berlin
US$ 59*
US$ 136*
US$ 117*
  • Restaurant
Select Hotel Berlin The Wall(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 115*
US$ 79*
  • Bar/lounge
TITANIC Comfort Hotel Berlin Mitte(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 83*
US$ 81*
US$ 103*
US$ 77*
  • Roomservice
US$ 105*
US$ 79*
  • Restaurant
Novum Hotel Gates Berlin Charlottenburg(Berlijn)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 86*
TripAdvisor
US$ 208*
US$ 196*
  • Zwembad
1 november 2016 beoordeeld

Mooi modern hotel met goede voorzieningen. Het persoonlijk is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel richt zich op gays en de mannen zijn zeker in de meerderheid. Toch gedroeg iedereen zich netjes in het weekend dat ik er was.
Het hotel beschikt over een dakterras en op de bovenste verdieping een spa (zonder extra kosten gebruik van whirlpool, sauna en stoombad.
De douche is heerlijk en goed instelbaar. De privacy in de douche is wat minder want als je onder de douche staat en de kamerdeur wordt geopend kan iedereen je op de gang zien. Ook vond ik de kamer erg warm.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
AxelhotelBerlin, General Manager van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2016

Beste Roel,
eerst wil ik u bedanken dat u hebt gekozen tijdens uw laatste verblijf in Berlijn voor het Axel Hotel. Natuurlijk zijn we erg tevreden over zulke geweldige opmerkingen zoals jij. We zijn altijd bezig om de dienstverlening te verbeteren en om een persoonlijke gast service. We kijken uit naar uw volgende boeking.
Tot die tijd, zorg en vriendelijke groeten,
Axel Hotel Berlijn

18 oktober 2016 beoordeeld

Twee nachten verbleven in dit hotel. Hotel ligt in een levendige wijk en dicht bij het stadscentrum. Het is een mooi hotel met een uitstekend ontbijt. De check in verliep niet prettig. We wilden een kamer met double beds, maar dit was niet mogelijk en de receptionist was niet coöperatief om dit op te lossen. De natte ruimte is erg donker, met een meegenomen zaklamp de douche bediening moeten bekijken om deze te kunnen bedienen. De tv werkte niet, bed was vrij hard voor mij. Geen gebruiksaanwijzing voor de safe, dat moeten navragen bij de receptie. Bij terugkomst hotel onpersoonlijk bejegend door receptie medewerker.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
AxelhotelBerlin, General Manager van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2016

Beste gast

hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik weet dat je kritiek wordt zeer gewaardeerd, omdat het ons helpt om dingen te verbeteren en om beter in te spelen op de behoeften van onze gasten. We hebben al deze woorden serieus genomen en zijn deze zo veel mogelijk te voeren. Ik zou erg blij om u te laten zien van de resultaten op uw volgende verblijf in Berlijn! Als je zin hebt, bekijk een aantal spelletjes onze andere hotels in Barceolna en Gran Canaria op!

Axel Hotel Berlin

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek om in Berlijn te verblijven. Dicht bij de leuke bars en zo.
Dakterras valt tegen, maar twee ligstoelen. Bar niet open, zelf niet toen het dertig graden was.
Kamer prima, goede faciliteiten en schoon.
Personeel vriendelijk.
Blijft een aanrader.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
AxelhotelBerlin, Gerente van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2016

Beste Yeroenn,

13 juli 2016 beoordeeld

In de buurt zitten op loopafstand genoeg gay uitgaans gelegenheden!
Erg makkelijk dat alles in de buurt is, verder was het hotel erg fijn.
In Barcelona heb ik meerdere malen geslapen in het Axel hotel, Berlijn is zeker een aanrader! DOEN!

Verbleef: juli 2016
AxelhotelBerlin, Gerente van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2016

Beste Thomas,

8 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel vol met gay mannen. Strakke inrichting. Kamers hebben grote douches en zijn design. De spa op de bovenste verdieping is klein maar fijn. Als het lekker weer is is er een bar op het dak met uitzicht over de stad. Receptie vriendelijk.

Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
AxelhotelBerlin, Gerente van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2016

Beste gast,