28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek om in Berlijn te verblijven. Dicht bij de leuke bars en zo.
Dakterras valt tegen, maar twee ligstoelen. Bar niet open, zelf niet toen het dertig graden was.
Kamer prima, goede faciliteiten en schoon.
Personeel vriendelijk.
Blijft een aanrader.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
AxelhotelBerlin, Gerente van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2016

Beste Yeroenn,

13 juli 2016 beoordeeld

In de buurt zitten op loopafstand genoeg gay uitgaans gelegenheden!
Erg makkelijk dat alles in de buurt is, verder was het hotel erg fijn.
In Barcelona heb ik meerdere malen geslapen in het Axel hotel, Berlijn is zeker een aanrader! DOEN!

Verbleef: juli 2016
AxelhotelBerlin, Gerente van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2016

Beste Thomas,

8 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel vol met gay mannen. Strakke inrichting. Kamers hebben grote douches en zijn design. De spa op de bovenste verdieping is klein maar fijn. Als het lekker weer is is er een bar op het dak met uitzicht over de stad. Receptie vriendelijk.

Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
AxelhotelBerlin, Gerente van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2016

Beste gast,

13 september 2015 beoordeeld

Toffe kamer speciaal interieur
Heel speciale badkamer met het rode effect door het glas en goed ontbijt
Heel vriendelijke mensen die er werken en volledig gay minded
Bij het ontbijt een keuze aan european eten
Indien je iets nodig zou hebben direct bereid dit te halen ook in de kamers
De bedden zeer goed

Kamertip: Ligt volledig in gay buurt van Berlijn
  • Verbleef: september 2015, reisde alleen
AxelhotelBerlin, Gerente van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2015

Geachte Gast,

Allereerst wil ik u bedanken voor het verblijf bij ons tijdens uw laatste bezoek in Berlijn. Ook dank u voor uw mening en delen met alle reizigers. Jouw mening het is zeer nuttig voor ons en we echt waarderen u uw tijd en geef ons uw standpunt over ons.

Wij hopen u zeer binnenkort te zien,

Axel Hotel Berlin

10 augustus 2015 beoordeeld

In vergelijking met eerdere keren was de check-in matig. We hadden een twin room besteld en om 15 uur was er geen twin room beschikbaar en ook nog niet schoon gemaakt. Het Axel hotel had een andere gast een late check out gegeven waardoor onze kamer niet beschikbaar was. Geen woord van sorry en dus was het: wachten maar....Tijdens het verblijf bleek de kamerpas niet meer te werken en was de deur geblokkeerd. Kan allemaal soepeler.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
AxelhotelBerlin, Director General van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2015

Dear Customer,

Thank you for your review, I am sorry that your stay at the hotel was not to your liking.

First of all I want to apologize for an atypical situation that has lived in our hotel, I must say that we have already taken action in this regard on its non-satisfaction with check in.

I can only tell you, to please give us a second chance, which I'm sure will not disappoint you this time.

Again sorry for what happened, yours faithfully,