Beoordeeld op 10 augustus 2015

In vergelijking met eerdere keren was de check-in matig. We hadden een twin room besteld en om 15 uur was er geen twin room beschikbaar en ook nog niet schoon gemaakt. Het Axel hotel had een andere gast een late check out gegeven waardoor onze kamer niet beschikbaar was. Geen woord van sorry en dus was het: wachten maar....Tijdens het verblijf bleek de kamerpas niet meer te werken en was de deur geblokkeerd. Kan allemaal soepeler.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
AxelhotelBerlin, Director General van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2015

Dear Customer,

Thank you for your review, I am sorry that your stay at the hotel was not to your liking.

First of all I want to apologize for an atypical situation that has lived in our hotel, I must say that we have already taken action in this regard on its non-satisfaction with check in.

I can only tell you, to please give us a second chance, which I'm sure will not disappoint you this time.

Again sorry for what happened, yours faithfully,

Beoordeeld op 6 augustus 2015

De service zowel aan de receptie ( Carlos ) en de bediening in het restaurant waren uitstekend. Kamer aan de kleine kant en erg donker net zo als de rest van het hotel veel in zwart geschilderd. Dakterras erg weinig ligbedden ziet er erg armoedig uit niet echt uitnodigend om daar te gaan zitten. Ontbijt is goed maar zeker geen 4 sterren en € 12,00 waard.

Kamertip: Maak de kamer lichter en plaats de TV tegenover het bed hoger tegen de wand nu loop je het gevaar bij het langs lopen dat je je verwond en de TV beschadigd.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
AxelhotelBerlin, Director General van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2015

Dear JOhn,

We appreciate your feedback and your time in giving us the opportunity to improve our services. We greatly appreciate the confidence you have placed in us as your landmark hotel in Berlín.

We hope you visit us again soon.

Yours sincerely,

Beoordeeld op 22 juli 2015 via mobiele applicatie

De goede ligging is de voornaamste troef, vlakbij grote winkelstraat en de uitgaansbuurt. Het personeel vriendelijk. De kamer was ruim genoeg, badkamer had douche en bad en werd telkens net opgemaakt. Hamman en sauna is meerwaarde, deze werden echter niet tijdig opgeruimd.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
AxelhotelBerlin, Gerente van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2015

Beste Thomas,

Beoordeeld op 31 maart 2015 via mobiele applicatie

Gezellig hotel in de Axel-keten. Vriendelijk en behulpzame medewerkers! Nette kamers, gangen zijn donker misschien beter ander kleurtje gebruiken dan zwart. Leuke bar met animatie. De soa-zone met kleine fitness sauna en hammam is oké. Mss voor de lockers sleutels voorzien. Het bubbelbad buiten is fantastisch, al kan het door de wind koud zijn. Rooftop bar was bij mijn bezoek nog gesloten.

Verbleef: maart 2015, reisde met vrienden
AxelhotelBerlin, Gerente van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 april 2015

Geachte Gast,

Dank u voor uw reactie over Axel Hotel Berlin. We zijn blij dat u hebt een verblijf in ons hotel. Wij streven ernaar om de ultieme service te bieden met behoud van een aangename sfeer. Niets is belangrijker voor ons dan het welzijn van onze klanten.

Wij verheugen ons op uw komst hier opnieuw in de niet al te verre toekomst.

Vriendelijke Groeten,

Axel Hotel Berlin

Beoordeeld op 12 november 2014

Op weekend geweest met 20 vrienden , goede ontvangst , niet zo ruime maar nette en correcte kamer , goede douche en hard bed , ontbijt zeer verzorgd en uitgebreid met super bediening .
Enkel elke nacht wel een lawaai , ofwel een bende die zingen op het open terras of een telefoon die wel een uur blijft bellen of de stoelen die ze zeer vroeg op het terras verplaatsen of whatever !!
Hotel is goed gelegen vlakbij metro en uitgaansbuurt

• Verbleef: november 2014, reisde met vrienden
AxelhotelBerlin, Manager van Axel Hotel Berlin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2014

Beste gast,