“Good experience ”

Geclassificeerd als nr. 49 van 9.307 Restaurants in Berlijn
Wijk: Charlottenburg
Wijk: Charlottenburg
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service heel vriendelijk.
En we hebben er heerlijk gegeten.
Zeker een aanrader om mee te pakken ala je in berlijn bent.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Laten verrassen door de kok, perfect eten, super vers en na afloop nog verrast door de rekening, hier krijg je echt waar voor je geld! Aanrader!!

10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een Berlijnse collega vlakbij het kadewe dit restaurant bezocht met vier man.
Het eten was voortreffelijk, de atmosfeer in het restaurant is door de inrichting of je ergens in Vietnam ben.
Echt een aanrader als je in de buurt bent.

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kan niet anders zeggen: heerlijk gegeten. De salades waren kraakvers, de eend super mals en de kruiden geweldig op elkaar afgestemd, zodat niets overheerste. Absoluut een aanrader.

13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren wat laat om nog te eten (22.15) en moesten snel kiezen.
Konden dit wel begrijpen.
Wijntje, voorgerecht.. hoofdgerecht.
Heerlijk flesje wijn voor fijn prijsje.
Eten SUPER lekker!!!
Besloten dan maar om tijdens ons verblijf nog zeker eens terug te gaan.-
Vriendelijke bediening ook.
Leuk interieur.
Tip om zeker te doen als je in Berlijn bent.

Reizigers die Cao Cao Vietnamesisches Restaurant bekeken, bekeken ook

In Cao Cao Vietnamesisches Restaurant geweest? Deel je ervaringen!