Beoordeeld op 13 augustus 2019

Mooi hotel met een eigen stijl. Eenvoudige maar goed ingerichte kamers. Superlekker ontbijt. Goede service. Geschikt om groepen te ontvangen. De bus kan parkeren aan het hotel (plaats voor min. 2 bussen)

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

We logeerden er met 42 personen die allemaal uiterst tevreden waren over de service de hygiëne en vooral de ligging.
Slechts 1 klein minpuntje: de akoestiek in de blauwe zaal. We konden elkaar amper verstaan bij het praten.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 26 juni 2018 via mobiele applicatie

2 nachten in Würzburg verbleven, leuk hotel superdicht bij het centrum.
Hotel kamer was klein, maar super schoon.
Vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet.
1 nacht parkeren voor de deur, de 2e nacht met een beetje korting in een parkeergarage.
Wij waren tevreden

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 25 juni 2018

Wurzburg , een bezoek waard , een aangename stad aan de Main . . Maar wij zouden een volgende keer een ander hotel kiezen . De ligging is prima , het personeel is vroendel8k . De kamers zijnsleer basic, te kleine badkamer . Alles was wel netjes , maar daar is het dan mee gezegd . Het ontbijt was ook zeer basic . Dus voor wat meer comfort kies een ander hotel

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 29 maart 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel: redelijk in het centrum. Wel erg mooi aan het water. Ontbijt beneden en goed: niets aan toe te voegen.
Een paar leuke restaurantjes op loopafstand en parkeren voor de deur( mits er plaats is!)

Datum van verblijf: februari 2018