Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Rothenburg
vanaf US$ 153,51
vanaf US$ 11,37
vanaf US$ 338,85
vanaf US$ 170,56
Beoordeeld op 20 augustus 2019

Op en langs de stadsmuren is het goed toeven. Erg rustig en fijn om bij te komen na een lange reisdag.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Bijna de volledige stad is ommuurd met deze wal
Je kan er gratis op en bijna volledig in goede staat een rondgang maken
Opgelet de gedeelten waar de trappen staan zijn gevaarlijk Als je aan t praten bent dan zie je deze trappen niet terwijl je rechtdoor loopt We zagen een heer dan ook bijna naar beneden tuimelen Gelukkig hebben we tijdig kunnen roepen

Beoordeeld op 5 augustus 2019

Als je de toeristendrukte, incl. fotograferende Japanners en Chinezen even wil mijden zijn er mooie en rustige wandelingen te maken langs de wallen. Soms met mooie uitzichten op wijngaarden en de stadsmuur.

Beoordeeld op 23 juli 2019 via mobiele applicatie

Mooi om over de muur te lopen en van de uitzichten te genieten die te zien zijn vanaf de muur over de stad.

Beoordeeld op 1 juli 2019

Wie van oude stadsmuren en torens houdt, kan ook hier zijn of haar hart ophalen. In elk geval geeft het leuke plaatjes.

Datum van activiteit: juni 2019