Beoordeeld op 2 september 2019

Kamer was acceptabel en ontbijt prima.
Wat stoort is dat er grote verbouwingsactiviteiten waren en ook nieuwbouw waardoor er van een provisorische ingang gebruik gemaakt moest worden. Ook starten vanaf 07.30 uur de bouwactiviteiten dus uitslapen is er niet bij.
Kamer werd door baliemedewerker telefonisch aan derden goedkoper aangeboden dan wat wij hadden betaald en dat maakt het extra zuur. Zulke ingrijpende storende bouwactiviteiten moeten vooraf gemeld worden en dan kan je een ander hotel zoeken.

Kamertip: Neem een ander hotel
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 26 juli 2019

Zeer slecht hotel, geen airco, je wordt in een bloedhete kleine kamer gezet, met geen enkele medewerking om iets anders te vinden. Kortom twee nacgten badend i het zweet doirbrengen. Personeel is ook niet erg vriendelijk. Tafelreservering vergeten. Kortom ons zien ze niet meer terug.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 30 november 2018

We hadden kennelijk een rolstoelvriendelijke kamer (223). Erg ruim opgezet, met ruime badkamer. De doucheruimte was groot, maar doordat er gebruik gemaakt wordt van douchegordijnen die ruim een halve meter boven de grond hangen, wordt de badkamer wel erg nat.

We hadden een driepersoonskamer met heerlijke bedden, een kast en een bureau. Verder hing er aan de muur een TV. Voldoende verlichting aanwezig en rolluiken voor de nacht. Lekker donker en stil.

Het hotel bestaat uit meerdere gebouwen. Wij zaten in het nieuwe gedeelte, maar voor het ontbijt moet je dan wel naar buiten om naar het oude gedeelte te lopen. Dat vind ik persoonlijk jammer. De parkeerplaats was voldoende ruim.

Kamertip: Nieuwe gedeelte is netjes.
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 31 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel net buiten de oude stad. Binnen 10 minuten lopen sta je midden in het centrum. Onze kamer was prima, goed schoon, ruim en modern! Je kan de auto gratis parkeren op de parkeerplaats van het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 27 juli 2018

De kamers zijn heel mooi veel licht prachtige badkamer vriendelijk personeel
Het ontbijt is super alles erop en eraan koffie wordt in thermosflessen op tafel gezet fruit youghurt kazen vleeswaren 5 soorten broodjes croissants en brood

Kamertip: Tzijn allemazl mooi kamers. Familie Kamers geven zicht op terras
Datum van verblijf: juli 2018