18 september 2016 beoordeeld

De betalingsmogelijkheden verruimen naar internet betalen, via ideal. Kon vorig jaar in Goerlitz ook.
klant informeren over verbouwing en eventueel andere kamer laten kiezen of anderszins tegemoet komen

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
4 augustus 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel met goede kamers, restaurant, bar en receptie. Kamers zijn erg netjes. Ontbijt uitstekend en diner kaart in restaurant goed. Bar plus buiten opstelling erg goed. Jammer dat er geen eigen parkeergarage is.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
20 juli 2016 beoordeeld

Midden in een heel karakteristiek stadje.Personeel heel vriendelijk en het ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Momenteel zijn er werkzaamheden aan de buitengevel en we hadden een beetje pech om net aan zo'n gevel een kamer te hebben. Enkel het uitzicht was daardoor beperkt, want we hadden geen lawaaihinder.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
13 juli 2016 beoordeeld

Zeer goed hotelen zeer goed en vriendelijk personeelsbeleid bedden waren zeer goed, alles was perfect de ligging , auto parkeren. Uitstekend en mooi hotel
Het stadje was ook mooi en de ligging van het hotel was ook zeer goed

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
4 mei 2016 beoordeeld

Op alle fronten goed tot uitstekend. Het lag mooi gelegen en alles was keurig verzorgd en netjes. Het personeel verdiend een pluim! Ook het eten was heerlijk. We hadden forel besteld en kregen zalm, waarvan beweerd werd, dat het toch forel was. In onze ogen was het zelfs geen zalmforel, maar het was overheerlijk!.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner