Beoordeeld op 4 augustus 2016

Uitstekend hotel met goede kamers, restaurant, bar en receptie. Kamers zijn erg netjes. Ontbijt uitstekend en diner kaart in restaurant goed. Bar plus buiten opstelling erg goed. Jammer dat er geen eigen parkeergarage is.

Beoordeeld op 20 juli 2016

Midden in een heel karakteristiek stadje.Personeel heel vriendelijk en het ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Momenteel zijn er werkzaamheden aan de buitengevel en we hadden een beetje pech om net aan zo'n gevel een kamer te hebben. Enkel het uitzicht was daardoor beperkt, want we hadden geen lawaaihinder.

Beoordeeld op 13 juli 2016

Zeer goed hotelen zeer goed en vriendelijk personeelsbeleid bedden waren zeer goed, alles was perfect de ligging , auto parkeren. Uitstekend en mooi hotel
Het stadje was ook mooi en de ligging van het hotel was ook zeer goed

Beoordeeld op 4 mei 2016

Op alle fronten goed tot uitstekend. Het lag mooi gelegen en alles was keurig verzorgd en netjes. Het personeel verdiend een pluim! Ook het eten was heerlijk. We hadden forel besteld en kregen zalm, waarvan beweerd werd, dat het toch forel was. In onze ogen was het zelfs geen zalmforel, maar het was overheerlijk!.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 12 maart 2016 via mobiele applicatie

Goeie kamers, goeie bedden en mooie fitnessruimte.
Het ontbijtbuffer was overweldigend
Veel variatie en mooi gepresenteerd
Aardige bediening
Je eigen omelet samenstellen en zij maken het voor je klaar
Heerlijke verse smoothy's
Teveel lekkers. Je eet haast teveel

Datum van verblijf: maart 2016