“Fijne ervaring.”
Beoordeling van Zum Hubele

Zum Hubele
Geclassificeerd als nr. 13 van 60 Restaurants in Nordlingen
14 juli 2017 beoordeeld

Op zoek naar een "Kneipe" om dan later wat te gaan eten merkte we deze zaak op. Rokers stonden buiten een sigaretje te roken, dus ok wij daar binnen. Van een vriendelijke, netjes geklede man van Balkan origine mochten we plaats nemen aan de bar. Wij genoten alvast van lekker plaatselijk bier en lekkere wijn . Een open keuken maakte duidelijk dat dit echt wel een restaurant was. Toen een uurtje later deze zaak vol liep met lokale mensen was onze keuze snel gemaakt. Ook wij hebben genoten van deze uitstekende Balkan keuken. Een echte aanrader! Bedank voor de fijne avond fam.Jonovic.

Datum van bezoek: april 2017

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Zum Hubele bekeken, bekeken ook

Nordlingen, Swabia
Nordlingen, Swabia

In Zum Hubele geweest? Deel je ervaringen!