“Een goeie afsluiter van de dag”

La Perla Ristorante Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 6 van 115 Restaurants in Fussen
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden zin in pasta en besloten dit restaurant even te proberen. Het ligt wat buiten de centrale straat waar iedereen wat blijft plakken. Toch was dit compleet vol en we zien nu waarom. We moesten bijna niet wachten om toch een tafel te krijgen, het personeel was daarbij supervriendelijk. De bruschetta waren simpel, maar o zo lekker. Daarna pasta genomen. De porties waren ruim, heel warm (misschien door de verwarmde borden) en heel lekker.
Een aanrader voor iedereen die van lekker Italiaans eten houdt.

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten. Bijzonder vriendelijke bediening. Restaurant geeft een ruime kaart, je wordt vlot bedient. Als ik heel kritisch ben vind ik dat de bolognaise saus iets krachtiger karakter mag hebben. Maar ik zou zeker weer hier gaan dineren. Echt een aanrader.

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige pizza gegeten. Alle vier een andere pizza, een salade. Top. Dessert was ook erg lekker, uitgebreide kaart zodat voor ieder wat te kiezen valt.

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant met leuke binnenplaats en terras in gezellige voetgangerszone.
We hadden allemaal pizza en deze waren uitstekend van kwaliteit.
Tiramisu is ook heerlijk.
Meest opvallend was de bediening; bijzonder attent en erg aardig, vaak zelfs grappig. Geweldig !
We hebben een erg leuke avond gehad.

18 juli 2017 beoordeeld

Na een lange rit besloten op zoek gegaan na dit restaurant. Na het lezen van de beoordelingen op tripadvisor leek dit ons wel een goede optie met een moeilijke eter(kind 8 jaar) .
Geweldig vrolijk personeel, heerlijk eten, lekkere wijn en fris bier. Onze zoon de moeilijke eter had er een hele pizza opgegeten. Dus hem vragend de volgende dag waar hij wilde eten, besloten weer terug te gaan. De bediening herkende ons en gaf ons wederom een hartelijk ontvangst . Het eten en entertainment van de vrolijke ober gaf ons weer een boost na een ondernemende dag. We zouden er zo weer gaan eten.

In La Perla Ristorante Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!