Beoordeeld op 1 september 2015

Wie voor kwaliteit gaat en een verrassing zouden wij dit Hotel aanbevelen. TOP Verrassende ontbijten elke keer weer iets bijzonders, men doet gewoon geweldig zijn best om de gast de plezieren. Een schone en prachtige accomodatie in een top omgeving

Kamertip: Rust, ruimte en kwaliteit , schoon
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 6 augustus 2015 via mobiele applicatie

Wat een bijzonder mooi hotel. Op een plaats waar je het absoluut niet verwacht (in een woonwijk op 10 minuutjes lopen van de Alt Stadt).
Het hotel wordt gerund door herr Kurt. Een zeer aimabele man, die alles doet om je het naar de zin te maken.
De kamers zijn van uitzonderlijk hoog niveau, lekker ruim en met een heerlijk bed.
Het ontbijt is helemaal een belevenis. Alles opgediend aan tafel, compleet met zalm, smoothie, vlees, fruit,eieren.
Wanneer we weer in de buurt komen, gaan we zeker terug. Tot dan, Kurt

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 5 juli 2015

gastvrij onthaal met drankje, koekjes, chocolade en vers fruit op de kamer.
uitgebreid en tot in de puntjes verzorgd ontbijt met tafelbediening en super rustige kamer.
uiterst vriendelijke gastheer, gewoon perfect

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 9 september 2014

Gastvrij onthaal met drankje Heel nette kamer met super bed en gratis Wifi. Uitgebreid en tot in de puntjes verzorgd ontbijt met tafelbediening, mooi tafelporselein, vers fruitsap, ….. en als afsluiter Kaiserschmarren…. wat een verwennerij

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 23 juni 2014

de hotelkamer was 25 % te duur. De toiletartikelen in de badkamer waren summier en van slechte kwaliteit ,er was geen douchekap ,bodylotion of vergrotingsspiegel .In het bed was een zeer dik hoofdkussen.
Het ontbijt was leuk aan tafel ,maar alles stond om 8 uur klaar en kwam je later was het fruitsap en vleeswaren warm.Als melkproduct was er een klein glaasje gesuikerde platte kaas er werd ook niets van eieren aangeboden.Geen keuze zoet alleen een potje confituur .
Wij hebben al in goedkopere familiehotels verbleven waar het ontbijt veel lekkerder was

Datum van verblijf: juni 2014