“Lekkere Duitse kost”

Keukens: Duits
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit eerder typisch Duitse restaurant is ons goed bevallen. We konden op een afgesloten binnenterras zitten, wat heel leuk was. Het eten kwam er snel aan en werd met de glimlach opgediend. Ook de totale prijs viel heel goed mee, zeker een goeie prijs/kwaliteit verhouding.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ritterstuben in de Ritterstrasse - zo logisch als dat klinkt is het ook met de kwaliteit. Verwacht hier geen haute cuisine. Maar ze doen hier gewoon wat ze beloven: lekker eten en drinken voor een normale prijs. Wij hadden asperges (hier met een behoorlijk stuk vlees geserveerd) en Wiener Schnitzel, en het ging allemaal op. En in de half overdekte binnenplaats (een tuin is het natuurlijk niet) kan je ook zitten als het regent.

28 juni 2017 beoordeeld

Lekker gegeten Beter als bij de buren. Was gewoon lekker Kan om kleine portie vragen. Volgende keer ga ik hier weer naar toe.

19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een overnachting in Füssen en uiteraard even een hapje eten in het centrum.
Deze ook gevonden via trip advisor en zeker een aanrader.
Vriendelijk personeel, sfeervolle inrichting. Lampen mogen iets gedimd worden
Het eten is zeer lekker en helemaal niet duur. Goede porties, ruim voldoende.
Centraal gelegen.

7 mei 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed voor de niet veeleisende klant. Kwaliteit ok, maar niet bijzonder. Restaurant heeft weinig sfeer. Ik had Knapfen willen eten, maar die stonden helaas niet op de kaart.

• Sfeer

Reizigers die Ritterstub'n bekeken, bekeken ook

In Ritterstub'n geweest? Deel je ervaringen!