Beoordeeld op 8 juni 2019 via mobiele applicatie

Naast de dom gelegen, dus vlak bij de stad en goed te lopen. Prima hotel met ruime kamer. Ontbijt was zeer smaakvol. Aardig personeel. Tip: reserveer een parkeerplek! Aanrader dus om de stad Augsburg te bezoeken.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2018

Centraal en toch rustig gelegen hotel met parkeermogelijkheid.
Vriendelijk, professioneel en behulpzaam personeel.
Ruime kraaknette kamer en badkamer met gratis minibar.
Weliswaar geen airco, maar verduisterbaar via elektrisch te bedienen knoppen.
Zeer goed, volledig en gevarieerd ontbijt. Prima koffie.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 4 juli 2018

Wij gebruiken dit hotel als tussenstop op onze reisweg naar of van Kroätië. Het is gelegen vlak aan de Dom van Augsburg (naam zegt het zelf) en is van goede Duitse degelijkheid (OK kamers, binnenzwembad voor de liefhebbers, familiale sfeer). Als je reserveert op voorhand kan je vragen voor een parkeerplaats binnen (ze hebben best wel wat plaatsen) en ons charmeert vooral het ontbijt in de tuin.. Augsburg zelf is een naar Duitse normen kleinere universiteitstad met wel mooie gebouwen en meer dan voldoende resto's , café's en winkels.

Kamertip: kamers weg van de hoofdstraat zijn nog rustiger..
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven er één nacht als tussenstop naar Ljubljana.
Zeer goed hotel : rustig gelegen, op wandelafstand van de Altstadt.
Kort bij de snelweg Köln - München.
Verzorgd, propere kamers met parketvloer, zeer goede isolatie, elektrische rolluiken, goede WiFi, etc ...
Zeer goed ontbijt, regelmatig bijgevuld, ruime keuze van vlees en kaas, vers fruit, ....
Vriendelijke dame aan het onthaal.
Het feit dat je de wagen kan parkeren binnen de muren van het hotel is een pluspunt.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 11 november 2017

De 3e stop op onze Romantische strasse. Modern hotel, strak en niet echt romantisch, maar op een prima ligging; 5 minuten lopen naar het centrum. Zeer vriendelijk personeel. Zeer ruime kamer met leuk uitzicht op een soort binnenplaats. Wel eigen parkeergelegenheid, maar niet echt ruim. Uitstekend ontbijt in een moderne ontbijtzaal. Mogelijkheid voor een gratis koffie uit de automaat in een ruimte naast de foyer.

Kamertip: Kamer aan de achterzijde; rustig en rustgevend uitzicht
Datum van verblijf: oktober 2017