11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hotel dat erg zijn best doet om er trendy uit te zien maar daarmee belangrijkere zaken over het hoofd ziet. De kamer en badkamer zijn onlogisch ingedeeld. Het bed is op zich goed, maar er ligt een tweepersoonsdekbed op. Wij hadden liever twee eenpersoonsdekbedden gehad. De badkamer is zo krap dat je je voortdurend overal aan stoot. De kleurkeuze is, als je daar gevoelig voor bent, pijnlijk. Verschillende tinten groen die elkaar niet goed verdragen. Het water in de douche loopt slecht weg en het lijkt wel of er (op de 4e verdieping) te weinig druk op de kraan staat.
In de ontbijtruimte staat een koffiehoek die lijkt te zijn overgenomen van de Motel One-keten. Ook in deze ruimte wordt ogenschijnlijk geprobeerd een boutiquehotel te benaderen.
Het ontbijt is goed, met een ruime keuze aan zoete en hartige etenswaren en goede broodjes. Er moet wel apart voor afgerekend worden.
De ligging van het hotel is vrij gunstig, vlak achter de Hauptbahnhof.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
24 juni 2017 beoordeeld

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
26 januari 2017 beoordeeld

Slapen in Ibis Regensburg ging prima, de bedden waren goed. In de kamer kon je maar het beste je ogen meteen dicht doen, wat we ook gedaan hebben. De locatie t.o.v. het centrum van Regensburg was ok. de parkeer gelegenheid idem, reden voor deze boeking. Wat echter slechter is dan een slecht restaurant is het niet hebben ervan terwijl dat wel vermeld werd. Je kon er een tosti krijgen o.i.d. Daarentegen was het ontbijt van goede kwaliteit.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
CorinnaZ100, Manager van Ibis Regensburg City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2017

Dear StromanI,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Regensburg City.

Sincerely,
Corinna

22 juni 2016 beoordeeld

snelle incheck en welkom gevoel.Parkeerplaats achter het hotel lasting te vinden met mindervaliden plaats.(gratis voor mindervaliden)
Super aan gepastte badkamer.
schoon
Laminaat vloer
Groot 2 persoons bed
gratis wifi en redelijk snel
dichtbij shopping arcade
dichtbij het paleis van de vorstin op fiets afstand
tegen over het station .
ontbijt 10 euro pp