29 september 2016 beoordeeld

Prima hotel in de toeristenklasse. Circa 25 minuten lopen van het oude centrum. Grote kamers maar erg gedateerd. Het ontbijt was inclusief bij de overnachting en zeer uitgebreid. Een goede keuze voor een korte trip

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
10 juli 2016 beoordeeld

Het is een ouder, gedateerd hotel. De kamer was proper en ruim. De badkamer klein. Tip : vervang de mengkraan door een thermostatisch kraan. Dit is veel veiliger. De matras was zeer goed.
Het ontbijt was ok.

Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
9 september 2014 beoordeeld

Op 10 minuten wandelen van het oude stadscentrum. Van buiten ziet het er wat rommelig uit, het tapijt in de kamers heeft zijn beste tijd gehad. Het personeel is voorkomend en vriendelijk. Er is gratis en voldoende parking. Vrij goed ontbijt. Helaas geen vers fruitsap (vrij zelden in Duitsland, overigens) en matige koffie.
Het avondrestaurant is echter sterwaardig.

Kamertip: Het hotel ligt langs een drukke weg maar de achterzijde aan de tuin is rustig.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde voor zaken
12 maart 2014 beoordeeld

Dit is een rustig hotel met goede wirless,parking lekker restaurant
Rustige kamers met al wat nodig is.
Een vijftien minuten wandelen
Van het centrum' zeker aan te bevelen.
De plaatselijke keuken hebben enkele verassingen zoals perzik mosterd
En andere lekkere gerechten.
Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Van dit punt uit kan je gemakkelijk regensburg bezoeken zeker de moeite
Het is een prachtige stad vol verrassingen

Verbleef: maart 2014, reisde met een partner
20 januari 2012 beoordeeld

Zoals de andere beoordelaars vind ik dit hotel erg gedateerd, maar sommige kamers zijn al aangepast. Alles bij elkaar genomen, zou ik dit hotel erg aanbevelen. Aan de buitenkant lijkt het een soort Ibishotel, maar de service is uitstekend te noemen. Het ontbijt was voortreffelijk, de bediening ook, want alles werd tijdig aangevuld en de tafeltjes snel gereed gemaakt voor de volgende gasten. Ook de kamer is uitstekend met tafeltje en 2 stoelen en een goed bed. Het was fijn om te merken dat ze royaal waren met de handdoeken. Op dit hotel valt qua comfort niets aan te merken. Het enige wat misschien minder is, dat het hotel wel 20 minuten van het centrum ligt, maar de weg er naartoe is echt te doen. Bovendien is de entree naar de stad weergaloos mooi over de oude stenen brug. Prachtige foto's heb ik hier van de tot Unesco Werelderfgoed verheven Altstadt van Regensburg gemaakt. Avia is geen slechte keuze. Vergeet ook niet dat de parkeerplaats naast het hotel gratis is en uitstekend personeel in het hotel werkt. Wel veel ontvangst van groepen, maar daar hebben we in december niets van gemerkt.

Kamertip: Onze kamer lag aan niet meteen de drukke weg, maar aan de zij- c.q.tuinkant. Met het voorbijrazend verkeer hebben we niets van de drukte gemerkt. Ook geen last gehad van te warm of te koude kamer eind december 2011.
  • Verbleef: december 2011, reisde met een partner