• Inclusief ontbijt
Mercure Hotel Regensburg(Regensburg)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Ibis Regensburg City(Regensburg)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Restaurant
  • Inclusief ontbijt
Hotel-von-Heyden(Tegernheim)
  • Gratis parkeren
B&B Hotel Regensburg(Regensburg)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Ibis Budget Regensburg Ost(Regensburg)(Heel veel waar voor je geld!)
27 februari 2018 beoordeeld

Het is een prima hotel voor redelijke prijs. Jammer dat in het restaurant niet de normale keuze van de kaart kon worden gemaakt. Keuze was de pizzakaart of een buffet van 18 euro pp. Buffet was ondermaats, schnitzels en patat slap van het stoven in de warmhoudbakken. Jammer, we zijn er eerder geweest en toen had het restaurant een prima keuze. De kamers, bedden etc zijn goed

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
ibisStylesHotel, A M van ibis Styles Regensburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2018

Beste famvdijk, Bedankt voor je feedback. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen. vriendelijke groeten ibis Styles Regensburg

2 november 2017 beoordeeld

Mooie ligging aan het water, een prima en vriendelijke service, lekker eten en drinken. Wij konden de kamer met voorzieningen voor de hond zeer op prijs stellen. Net buiten de deur konden we mooie wandelingen maken.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
h9067re1, Direktionsassistent van ibis Styles Regensburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2017

Dear EvamR9101KA,
Thank you very much for your Feedback.
we hope to see you soon again.
best wishes
Pascal, assistant manager

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om te beginnen. Voor een scherpe prijs begrijp ik dat ik niet al te hoge verwachtingen mag hebben maar dit was een dieptepunt. Het begon nog goed. Vriendelijke ontvangst bij de receptie, goede uitleg enz.
Eten in het restaurant (er was die dag blijkbaar alleen een buffet mogelijk) was verschrikkelijk slecht. Knap van een beroepskok om alles behalve de koude gerechten te verprutsen. Groente overgaar, aardappels zonder enige smaak. Alles stond er waarschijnlijk al enige tijd. Dat maakte het niet beter.
Waar het uiteindelijk om gaat; de overnachting. Bedden waren matig. Bij wakker worden bijna vermoeider als toen we gingen slapen. Uitgerust wakker worden zit er niet in. Badkamer voldoende schoon maar is verouderd.
Ontbijt was gelukkig wel oké.
Daarna snel uitchecken en nooit meer terug.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
h9067re1, Front Office Manager van ibis Styles Regensburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2017

Dear Alex D,

thank you very much for your friendly rating.

We take your rating serious and take this as an occasion to improve.
Unfortunately you were very disappointed at the dinner and we will have an consultation and sensibilize our staff.
Next year we will renovate the second and first floor, after that, all bathrooms in the hotel new and with shower.
We hope to see you again next year to show you our new bathrooms.

1 maart 2017 beoordeeld

Prima hotel, kamers en ontbijt uitstekend. Personeel kan absoluut vriendelijker, maar de grote hoeveelheid schreeuwende kinderen in het hotel is echt vreselijk. Nog voor je de auto uitstapt hoor je het gegil al uit de lobbie komen. Springende kinderen op banken, kinderen die vernielen en niemand die er iets van zegt. Personeel staat om het hoekje toe te kijken. Dit heeft ons bezoek echt zeer nadelig beïnvloed, omdat wij ons tijdens de maaltijden aan onze eigen tafel niet verstaanbaar konden maken.
Verder uitkijken met bijkomende kosten. Bij ons moest er ter plekke bij worden betaald (kamer bleek duurder dan door de telefoon was doorgegeven, nadat we ons verblijf telefonisch hadden verlengd).
De sfeer in de Duitse vakantie en de extra kosten zorgen ervoor dat de prettige kamers en het goede ontbijt in het niet vallen. Sorry.

Verbleef: maart 2017
Antwoord van management:Gereageerd 19 april 2017

Dear Marijke,

thank you for your feedback.
It's too bad, that you couldn't enjoy your stay.
We are understandingly that your stay was not as relaxed.
The Ibis Styles Regensburg is a very family- and child-friendly hotel.
Unfortunately we cannot place the responsibility to our staff for children.
Thank you for your understanding.

19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel van alle moderne gemakken voorzien. Standaard is ontbijt inbegrepen. Goede prijs-prestatie. Ligt op een rustige plek buiten het centrum aan het Donaukanaal. Je kunt er fietsen huren om de stad in te gaan, dan ben je er in ca. 10 minuten (Regensburg is moeilijk toegankelijk voor auto's)

Verbleef: september 2016, reisde met een partner