1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze hebben een parkeer garage onder hotel
Ontvangst is uitermate vriendelijk
Ruime kamers van alle gemakken voorzien
Restaurant uitgebreide kaart met lekkere gerechten
Ontbijt is zeer uitgebreid met ook weer zeer vriendelijk petsoneel

Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
BWRegensburg, Front Office Manager van Best Western Premier Novina Hotel Regensburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2017

Dear guest,

Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay.
We will happily forward your compliments to all departements.
If you are planning your next trip to Regensburg, we would be more than happy welcoming you back to our hotel.
Your BEST WESTERN Welcome Team

26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlot onthaal, mooie ruime kamers, mooie badkamer. Leuke bar. Hier kan je ook nog terecht voor een late snack tot 23.00 uZeer verzorgd en lekker ontbijt. De ondergrondse parking is praktisch en maar 7 €/nacht.

Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
BWRegensburg, Front Office Manager van Best Western Premier Novina Hotel Regensburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Dear guest, thank you very much for taking the time to review our hotel. We are looking forward to welcome you again soon. Your BEST WESTERN Welcome Team

2 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk en efficient personeel gidst U door de check in in een minimum van tijd. Het hotel is modern, kamers ruim en modern ingericht. Kamers zijn proper en beschikken over alle comfort. Koffie/thee en frisdrank gratis op de kamer.

Verbleef: april 2016, reisde met familie
BWRegensburg, Front Office Manager van Best Western Premier Novina Hotel Regensburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2016

Beste gast,

BEST WESTERN Welcome Team

11 februari 2016 beoordeeld

.Modern ingericht , ruime en goed onderhouden kamer voorzien van alle toebehoren ,
Breedbeeld tv met uitgebreid zender aanbod .Uitgebreid en smakelijk ontbijt buffet.
Het restaurant heeft een beperkte kaart , maar de gerechten waren voortreffelijk . Prijzen niet goedkoop , maar zeker niet overdreven.Een Italiaans restaurant en een steak house op wandelafstand
Personeel zeer vriendelijk
Parking 6 euro per dag .
Hotel ligt vlak bij snelweg en is dus zeer makkelijk te bereiken .In de omgeving is niets te beleven . Afstand tot centrum ongeveer 4 km , er zijn echter redelijk wat bus verbindingen daarheen.Als doorgangshotel is het zeker een aanrader.

• Verbleef: januari 2016, reisde met familie
BWRegensburg, Leiter Front Office van Best Western Premier Novina Hotel Regensburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 maart 2016

Dear Guest,
thank you for your positive Evaluation.
Best regards
Best Western Welcome Team

18 juli 2015 beoordeeld

Modern hotel met een originele inrichting en goede kamers met prima bedden.
Opvallend was de douche die slechts door middel van een glazen (deels matglas) wand van het slaapgedeelte was afgescheiden. Voor ons geen probleem, maar wellicht is dit voor anderen anders.
De kamer was redelijk ruim en in ons geval gelegen aan de achterzijde, derhalve geen geluidshinder van het verkeer. Omdat op enige afstand van de achterzijde wel een spoorlijn was gelegen hoorden wij, slechts sporadisch, wel wat van passerende treinen. Niet echt een punt overigens.
Parkeergarage was aanwezig tegen een niet al absurde prijs.
Wij zijn met de auto naar de gezellige binnenstad van Regensburg gereden. Deze was wat verderaf gelegen dan wij dachten en vooral terug gaf onze tomtom nogal wat verwarde informatie hoe terug te rijden naar het hotel.

Het ontbijt de volgende ochtend was prima verzorgd.
Wij zouden zonder meer weer een keuze maken voor dit goede 4* hotel in geval wij in Regensburg zouden overnachten.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner