“Smakelijk gegeten ondanks andere afbeelding op de menukaart”
Beoordeling van CoDung

CoDung
Geclassificeerd als nr. 16 van 1.242 Restaurants in Neurenberg
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Altstadt - St. Lorenz
1 juni 2018 beoordeeld

We hebben bovern bij het raam gezeten. Het restaurant heeft een uitgebreide kaart met ook wat afbeeldingen van de gerechten. Wij hadden een gerecht gekozen wat er op ons bord anders uitzag dan op de afbeelding. Het was wel smakelijk. Bediening is jongvedn spreekt ook Engels.

18 augustus 2017 beoordeeld

Via TripAdvisor gekozen om bij CoDung te eten. Bij binnenkomst, niet gereserveerd, werden wij in het overvolle restaurant op de hoek van de bar gezet. Mooi even de gelegenheid om alles te observeren. Direct voor onze neus waren een aantal koks de gerechten aan het klaarmaken. Snelheid en creativiteit zorgden ervoor dat in een sneltreinvaart (Shinkansen) de gerechten werden klaargemaakt. Stene plankjes met prachtige sushi creaties. Dat het schoon en vers was konden wij goed zien. Om ons heen vlogen de serveersters met deze gerechten van tafel naar tafel. Na 10 minuten konden wij naar een tafeltje op de eerste etage. Sfeervol ingericht, maar wel dicht op elkaar. Na een kuze uit de zeer uitgebreide kaart hebben wij genoten van een aantal overheerlijke gerechten. Ook de (weinig keus) desserts waren heerlijk. Voor 2 personen uiteindelijk € 50,00 vinden wij een erg goede prijs. Kortom; als we in Nürnberg zijn komen we hier graag terug.

18 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Codung is een smalle zaak. Schoon en modern. Echter geen zaak waar je gezellig kan tafelen. Ik kreeg een plekje naast het afhaalgedeelte, wat inhoudt dat je niet echt rustig zit. Het is een komen en gaan met afhaalmensen. Dit is begrijpelijk want de producten zijn vers, lekker en normaal geprijst. Wel jammer dat het afhaal gedeelte niet voorin de winkel is gecreeerd.
Mijn vis-gyoza was lekker. 5 kleine eenhap bites. Niet te vet, misschien iets te veel knoflook, maar dat is een kwestie van smaak.
Yaki sate was goed gebakken. Niet te droog. De kokos/pinda saus had wat meer smaak mogen hebben.
Mijn sashimi schotel was 5 sterren. De St Jacobschelpen en de Kingsfish waren heel vers en vol van smaak.
De Chardonnay wijn was ook redelijk. Aziaten staan niet bekend om hun goede wijn selecties, maar deze was te doen.

Bediening was vriendelijk, tikje overhaast.

Prijs voor visgyoza, yaki sate, lemon sashimi en een glas Chardonnay was € 23,20. Goede prijs voor 3 lekkere gerechten.
Zal niet aarzelen om hier weer te gaan eten.

12 februari 2016 beoordeeld

Prima gegeten, wel op voorhand reserveren als je tijdens het weekend een plekje wil. Gezellige drukte, prima service.

15 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vier collega's erheen gegaan, ikzelf heb sushi gegeten en een soepje als voorgerecht. Begonnen met een lekkere cocktail en een lekker soepje. De sushi was heerlijk vers met zeer lekkere gember. Een minpuntje is wel dat je enkel met cash en Duitse bankkaart kan betalen, geen VISA of MasterCard.
Aanrader

Reizigers die CoDung bekeken, bekeken ook

Neurenberg, Middle Franconia

In CoDung geweest? Deel je ervaringen!