“Vreselijk lekker!”

Keukens: Duits
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Altstadt - St. Sebald
24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo vreselijk lekker gegeten. Lieve bediening, leuk aangekleed en gezellige sfeer. Het eten is erg goed, echt Duits, en vriendelijk geprijsd. Wij hebben gelijk gereserveerd voor de volgende dag!

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier prima gegeten. Traditionele gerechten in een traditionele sfeervolle omgeving. Daarbij ook heel gunstig geprijsd. Tip: het is hier altijd druk zowel de locals als toeristen weten deze plek te vinden dus reserveren is aanbevolen!

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze hadden alleen tafels voor 4 of meer personen en een enkel klein tafeltje. Alleen heb je daar dus weinig kans dat je wat kan eten

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen haute cuisine. Maar...terecht hoge klassering voor een typisch Duits restaurant. Kaart is klein. Engelse lijst bevat minder gerechten dan de Duitse lijst. Dat is vreemd. Bediening vriendelijk. Mooi restaurant voor een verblijf van 1,5 uur.

13 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was lekker en de bediening was goed. Of dit nu het beste restaurant van nurnberg is.... zullen wel meerdere restaurants zijn die dit soort eten serveren. Was wel goedkoop vonden wij! Zeker een aanrader!

Reizigers die Albrecht Durer Stube bekeken, bekeken ook

Neurenberg, Middle Franconia

In Albrecht Durer Stube geweest? Deel je ervaringen!