“Authentiek”
Beoordeling van Padelle d'Italia

Padelle d'Italia
Geclassificeerd als nr. 17 van 1.255 Restaurants in Neurenberg
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Altstadt - St. Lorenz
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pasta, goede pizza. Prima wijn er bij en als nagerecht een aanrader: Torta Della Nonna. Een prima uitvoering van dit klassiek Italiaanse gebak! Authentiek Italiaans in hartje Neurenberg. Reserveren is een aanrader.

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week hebben wij hier een hapje gegeten. Echt een regelrechte aanrader!
Dit is een Italiaans restaurant wat de kwaliteit zoals in Italië aanbied.

Wij hadden vooraf een Bruschetta en de Vitallo Tonnato. Beide smaakte zeer goed.
Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor de zalm en een steak. Beide gerechten waren echt voortreffelijk, de Steak was van zeer goede kwaliteit (lekker mals).
Een dessert hebben we niet genomen omdat we al vol zaten, maar ook deze zagen er erg goed uit.

Al met al is dit een erg goed restaurant met een goede prijskwaliteit verhouding!

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaans restaurant in optima forma. Lekker Italiaans eten in een Italiaanse sfeer in hartje Nürnberg. Mooie vlees- en visgerechten.

15 augustus 2017 beoordeeld

Beetje verscholen achter een poortje zit deze geweldige Italiaan. Bij binnenkomst valt de Italiaanse sfeer over je heen. Niet zozeer door de inrcihting maar wel door het temperament van het personeel. Volle en drukke zaak, tafels staan dicht op elkaar. De gerechten en drankjes komen in een hoog tempo langs. Wij dronken een overheerlijke witte wijn met vooraf een tomaatbrochetta, daarna een geweldige pasta zoals de Italianen die alleen kunnen maken. Het dessert was om je vingers bij af te likken. Een geweldige espresso en de avond is compleet. Plek om terug te komen.

28 juli 2017 beoordeeld

Geweldig Italiaans restaurant gerund door echte Italiaans. Restaurant ligt net buiten drukkere hoofdstraten in het centrum. Reserveren is een must. Hele lekkere dunne pizza's, zeer smaakvolle pasta's, mooie vleesgerechten. We hadden iet gereserveerd maar er was een tafeltje beschikbaar voor ruim 1 uur. We kozen alleen hoofdgerecht (wat meer dan genoeg was) en koffie. Omdat na ruim 1 uur de volgende gasten stonden te wachten werd gevraagd of ze de rekening mochten maken. Ze verontschuldigden zich uitgebreid en we mochten niet vertrekken zonder eerst een limoncello van het huis gedronken te hebben..

Reizigers die Padelle d'Italia bekeken, bekeken ook

Neurenberg, Middle Franconia

In Padelle d'Italia geweest? Deel je ervaringen!