“Verwachtingen waren veel hoger ”
Beoordeling van Goerreshof

Goerreshof
Geclassificeerd als nr. 42 van 4.148 Restaurants in München
Keukens: Duits
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren hier speciaal naartoe gegaan om hun schweinshaxe te eten met z'n vieren. Komt ober terug na een paar minuten om te vertellen dat deze uitverkocht is. Mhhhh dinsdag avond 18 uur?! Tegenslag. Dan maar de goulash voor mij. Semmelknödel niet gaar en dus niet heet. En ook enkele stukken vlees niet heet. Smaak was wel okay maar het viel toch wel erg tegen. En dan konden de dames opeens geen kleine Radler meer bestellen. Zonder reden. Maar ja. Met Touristen kun je het blijkbaar zo doen. En onze ober had veel moeite om te begrijpen wat wij hem vroegen op ons beste Duits. Maar ja misschien hadden we Bayers moeten praten. Nee helaas geen aanrader.

5 juni 2016 beoordeeld

Wanneer ik een restaurant bezoek dat in de toptien van Tripadvisor staat, verwacht ik net dat tikkeltje meer. Het eten was OK en het personeel was zeer vriendelijk, maar ik had net iets meer verwacht. Ik gereserveerd voor de lunch, maar ,toen we aankwamen zei de kelner dat hij nog niet naar de reseervaties had gekeken. Waarschijnlijk was het niet nodig om voorhand te reserveren, maar dat kan je als toerist natuurlijk niet weten. Waarschijnlijk is het restaurant meer geschikt voor de dagschotel.

4 juni 2016 beoordeeld

Leuke sfeer, vriendelijke bediening en erg lekker eten. Ook lokale specialiteiten op de kaart en betaalbaar geprijsd. Aanrader.

9 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben zonder reserveren langs gegaan. Heb er twee maal gegeten. Er werd gekeken of er een tafel voor 1 beschikbaar was. Restaurant heeft lange tafels voor 6 personen. Als er nog plaats is wordt je bij een ander aan tafel gezet. Wordt wel gevraagd. Bediening is snel en vriendelijk. Lopen in klederdracht. Je hoeft niet lang te wachten op eten. Had een soep en een schnitzel. Erg goed. Is niet voor een rustig avondje uit. Wel rumoerig. Meer een eetcafe.

80798Goerreshof, Inhaber van Goerreshof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2016

Hello Mark, heel bedankt voor de goede recensie.
Prettige dag en tot ziens. Het Görreshof-Team

17 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten, vooral de service was erg goed. Ik voelde mij niet goed en de bediening was erg behulpzaam! De rest van de familie heeft ondanks dat dus wel een leuke avond gehad!

Reizigers die Goerreshof bekeken, bekeken ook

München, Ober-Beieren

In Goerreshof geweest? Deel je ervaringen!