“De rij aan de deur beloofde wat...”
Beoordeling van Munchner Stubn

Munchner Stubn
Reserveer een tafel
za 25-9
20:00
Geclassificeerd als nr. 176 van 3.656 Restaurants in München
4 weken geleden beoordeeld

Bij aankomst stond er een rij. Gelukkig hadden we gereserveerd. Desondanks moesten we een paar minuten wachten. We werden naar onze tafel gebracht en het viel me op dat een aantal mensen in de bediening bekend voorkwamen. Zonder dat we er erg in hadden, hadden we hier een dag eerder al op het terras gezeten.

Op beide dagen was de bediening prima en vriendelijk. Het eten was zeer goed en prijstechnisch dik in orde. Het was een zeer gezellig restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2021

31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was ontzettend lekker maar de bediening het tegenovergestelde. Het voorgerecht kregen we na het hoofdgerecht, boter een half uur later en de pin deed het niet wat aan ons lag (na 3 verschillende pasjes te hebben geprobeerd).

Datum van bezoek: augustus 2020
MartinaKube, Marketing van Munchner Stubn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2020

Dear TravelingIwonka,
thank you very much for taking time for your feedback. We're really sorry for these inconveniences. Of course, this isn't our standard. Our team would be happy to get a second chance to convince you of our service and our delicacies.

7 februari 2020 beoordeeld

Hier komen wij zeker nog eens terug. Wij kozen voor de biermenu. De garcon adviseerde bij elk gerecht het bijpassend bier. Nergens iets op aan te merken. Bediening was heel behulpzaam en vriendelijk. Het eten zeer lekker

Datum van bezoek: januari 2020
8 augustus 2019 beoordeeld

Goede toelichting op de kaart, lokale gerechten, lekker en snel. Bomvol maar toch genoeg tijd voor een praatje van de bediening. Goede wijn. Heerlijk gegeten. In een drukke en gezellige omgeving gelegen.

Datum van bezoek: augustus 2019
MartinaKube, Online-Marketing van Munchner Stubn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Dear KarinN614,
thank you very much for taking time for your feedback. It would be a great pleasure for our whole team to welcome you again soon!

13 oktober 2018 beoordeeld

hier kun je prima eten voor acceptabele prijzen. snelle bediening en behoorlijk veel keuze uit overwegend Duitse gerechten. Niet te veel kiezen want de porties zijn zeer royaal. Eet smakelijk!

Datum van bezoek: oktober 2018
Martina K, Online-Marketing van Munchner Stubn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2018

Dear supermic,
thank you very much for your kind review. It would be great to welcome you again a next time.

Reizigers die Munchner Stubn bekeken, bekeken ook

München, Ober-Beieren
München, Ober-Beieren

In Munchner Stubn geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.