Novotel Munich City(München)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 166 per nacht.

Novotel Munchen Messe(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 172 per nacht.

Mercure Hotel Munchen Ost-Messe(München)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Novotel Munich Airport(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Hilton Munich Park(München)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 188 per nacht.

K+K Hotel am Harras(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 227 per nacht.

ibis Styles Munchen Ost Messe(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 155 per nacht.

Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 324 per nacht.

Gratis annuleren tot 28/07
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 431 per nacht.

24 oktober 2017 beoordeeld

We hebben dit hotel gekozen vanwege de uitstekende locatie. Vrijwel alles is te belopen. De kamers zijn niet echt groot, maar de badkamer is ruim en functioneel ingericht.
De mensen aan de balie zijn erg behulpzaam. Het ontbijt is heel goed en zeer uitgebreid. Plus het vermelden waard: de service in de ontbijtzaal is echt geweldig. Er wordt constant bijgevuld en afgeruimd.
Het hotel zou echt vier sterren of meer kunnen scoren als er een bar was en/of een lounge waar je even
kon zitten.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Dirk_KUPFER, Manager van Hotel Mercure Munich Altstadt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2017

Dear Marjo,

'Dank u voor uw beoordeling.'
We are mostly glad to hear that you felt welcomed and that you appreciated the breakfast, the service provided by our incredible team and the convenient location of the hotel.

We are very much looking forward to welcoming you back for another enjoyable visit in Munich.

Very best regards,

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig hotel dichtbij Marienplatz. Veel winkels in de buurt. Vriendelijk personeel. Kleine maar zeer schone,nette kamer. Drankjes uit de minibar zijn gratis. Gratis wifi. Gratis ontbijt, voor ieder wat wils.

Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
Dirk_Kupfer, Manager van Hotel Mercure Munich Altstadt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Dear Nora,

Thank you so much for your review and recommendation.

I am happy to read that you liked the location of our hotel, the facilities and the service provided by our team.
But unfortunately you only gave us 3 out of 5 points. Is there something you expected more from us? Did you missed something? Thank you for your feedback.

We would be pleased to welcome you back to Mercure Munich Altstadt soon and remain at your disposal for any further assistance.

With best regards

10 februari 2017 beoordeeld

dat zijn van die hotels waar je niets op aan te merken hebt maar waar je niet meer wenst terug te gaan: vriendelijk personeel en correct ontbijt maar vooral de kamer is enorm tegengevallen (klein voor de prijs van ....)

• Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Dirk_Kupfer, Manager van Hotel Mercure Munich Altstadt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Dear H8512PQfrankl,

Thank you very much for your feedback.

We have a variety of room categories in our hotel:
If you need extra space in your room, you could ask for a standard double room (up to 23m²) with your next reservation. But we also offering Junior-Suites (30m²) and our Superior-Suite (60m²) with kitchen, dining area and two queensized beds in the bedroom. There you have a lot of space more to feel yourself at home.

Thank you again and best regards

16 september 2016 beoordeeld

Mooie kamer en parkeergelegenheid op drie minuten lopen. Parkeren kost ongeveer €20.00 per dag. Let op dat sommige parkeer garages in de buurt niet 24/7 open zijn.

Het hotel ligt enkele minuten lopen van de Frauenkirche en het daar omheen liggende uitgaanscentrum van de oude binnenstad.

• Verbleef: september 2016, reisde alleen
1 augustus 2016 beoordeeld

Hotel Mercure Munchen Altstadt ligt in een rustige zijstraat van de Kaufingerstrasse.
Het is een prima uitvalbasis voor een citytrip. Het centraal station van munchen is ongeveer op 10 minuten loopafstand. Het ontbijt was prima en uitgebreid. De kamer had de benodigde faciliteiten die een verblijf comfortabel maken (airco, tv, goede bedden). Qua oppervlakte was de kamer wat aan de kleine kant, maar nog goed te doen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Dirk_Kupfer, Manager van Hotel Mercure Munich Altstadt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2016

Dear guest,

Thank you very much for your recent visit at the Mercure Munich Altstadt. We highly appreciate that you took precious time to let us know that you were satisfied with our overall service performance. Your appreciation has been passed on to our employees and we can assure you that your comments will definitely be an inspiration to our team to continue their efforts.

Best regards from Munich,