• Restaurant
Novotel Munich Airport(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 118 per nacht.

Novotel Munchen Messe(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 48% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 48% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

Novotel Munich City(München)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

Hilton Munich Park(München)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 196 per nacht.

Mercure Hotel Munchen Ost-Messe(München)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Motel One Muenchen City Sued(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 05/08
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 109 per nacht.

K+K Hotel am Harras(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 126 per nacht.

Gratis annuleren tot 04/08
Boek nu, betaal bij aankomst
Sofitel
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 324 per nacht.

1 augustus 2016 beoordeeld

Hotel Mercure Munchen Altstadt ligt in een rustige zijstraat van de Kaufingerstrasse.
Het is een prima uitvalbasis voor een citytrip. Het centraal station van munchen is ongeveer op 10 minuten loopafstand. Het ontbijt was prima en uitgebreid. De kamer had de benodigde faciliteiten die een verblijf comfortabel maken (airco, tv, goede bedden). Qua oppervlakte was de kamer wat aan de kleine kant, maar nog goed te doen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Dirk_Kupfer, Manager van Hotel Mercure Munich Altstadt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2016

Dear guest,

Thank you very much for your recent visit at the Mercure Munich Altstadt. We highly appreciate that you took precious time to let us know that you were satisfied with our overall service performance. Your appreciation has been passed on to our employees and we can assure you that your comments will definitely be an inspiration to our team to continue their efforts.

Best regards from Munich,
Dirk Kupfer
-General Manager-

3 april 2016 beoordeeld

Dit hotel ligt in het centrum van München, vlakbij de grote winkelstraat. Het is ideaal voor wie 's avonds het centrum van de stad wil verkennen. De kamers waren van standaard Mercure-kwaliteit. Alles was aanwezig. De kamers hebben een gratis minibar waarin water en frisdrank voorzien zijn. Het personeel was vriendelijk.

• Verbleef: maart 2016, reisde alleen
Dirk_Kupfer, Manager van Hotel Mercure Munich Altstadt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2016

Dear jorvo,

Thank you so much for your positive feedback and your recommendation.
We are very happy that you enjoyed staying with us.

We are hoping to see you again.

With regards
Dirk Kupfer
-General Manager-

2 september 2014 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2014, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
DirkKupfer, Manager van Hotel Mercure Munich Altstadt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2014

Een Accor-reiziger
Antwerpen
28 juli 2014 beoordeeld

• Verbleef: juli 2014, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
DirkKupfer, Manager van Hotel Mercure Munich Altstadt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2014

Een Accor-reiziger
20 mei 2012 beoordeeld