Beoordeeld op 22 januari 2018

Kamer met tv (met zeer weinig zenders), flauwe verlichting, zeer zwakke wifi verbinding.

Frigo aanwezig
Goed ontbijtbuffet, vers fruitsap (sinaasappelen), thee, verschillende soorten koffie, warme chocomelk, fruit, .....

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Goed en schoon hotel dicht bij de metro en binnenstad.
Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Schone kamers, echter zaten wij in het achterste gedeelte waar geen lift zat. 56 treden op en af. De douche is schoon, maar erg klein, douchen in de badkuip, met als gevolg de hele douche nat. Prima hotel voor een goede prijs

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 3 juni 2016 via mobiele applicatie

De verwarming op de badkamer staat op vol open en geen mogelijkheid om hem zachter te zetten. Fijn in de winter maar in de zomer...... Het Hotel beloofd WiFi maar op de één of andere manier is het voor veel hotels niet mogelijk deze belofte waar te maken. Ik ben geen zeur en ik verwacht voor dit geld geen Hilton maar dit hotel is zijn geld niet waard.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 4 maart 2016

Door mijn werk werd het Sheraton aanbevolen voor de discountprijs van 159,00 Euro, per nacht, maar ik besloot toch maar weer naar het Hotel Munich City te gaan (voor 75,00 Euro per nacht) en wel voor een aantal redenen: Prijs, locatie (niet ver van het Hauptbahnhof), bar de hele nacht open, fantastisch ontbijt, inbegrepen bij de prijs (bij Sheraton niet) Munich City is 4 sterren, Sheraton 5, maar het enige verschil is dat de kamer misschien wat kleiner was dan in het Sheraton, Dus de keus was niet moeilijk, vooral niet omdat ik een paar nachten langer bleef (voor eigen rekening)

Kamertip: Ik denk dat ze allemaal hetzelfde zijn, ik had kamer 118, was prima. Misschien heeft een kamer aan de voorzijde wat leuker uitzicht.
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 april 2014

Als je hier voor zo'n lage prijs (50-70,- euro per nacht) kan blijven, moet je dat zeker doen. Het hotel ziet er van buiten niet schitterend uit en de ligging is ook niet best (toch wel in een buitenwijk van München en redelijk uit het centrum), maar is voor budgetreiziger echt ideaal. Van binnen ziet het hotel er naar mijn mening echt uit als een 4-sterrenhotel. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt, de openbare ruimtes en de kamers zien er spik en span en zeer nieuw uit. Het ontbijt is inbegrepen bij de prijs. Dan verwacht je meestal niks bijzonders, maar bij dit ontbijt werden iedere dag verse broodjes geserveerd, vleeswaren, vers fruit, cornflakes, eieren en spek en zelfs zalm! Het hotel ligt op 10 minuten lopen van het metrostation die je naar het centrum van de stad brengt. Dit metrostation ligt bij de Theresienwiese, het enorme plein dat voor het Oktoberfest gebruikt wordt. Absoluut een aanrader voor de reiziger die in München die op zoek is naar luxe voor een goede prijs!

Datum van verblijf: april 2014