Beoordeeld op 4 januari 2017 via mobiele applicatie

We waren om 11.30 uur in het hotel en konden direct inchecken, vriendelijk receptie personeel. De kamer was ruim modern, fijn bed en nette badkamer. Het ontbijt was heerlijk met een uitgebreid addortiment.
Het hotel ligt op 5 minuten loopafstand van de metro, met 1 halte ben je bij het Hauptbanhoff station.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 17 oktober 2016

Zeer mooie en grote tweepersoonskamer, zeer schoon, ontbijt was heel goed en voldoende, diverse broodjes, gebak, kaas, fruit, ei, youhurt etc. Parkeergarage was goed te doen, vond hem niet klein zoals ik hier vaak lees. In de buurt parkeren wordt moeiljk aangezien bijna alles voor de aanwonenden is, of betaald, en dan is parkeren onder het hotel makkelijk. Personeel heel vriendelijk en correct. Centrum is eventueel te lopen, anders metro ideaal, vooral de meerpersonen-dagkaart. Kortom zou hier zeker weer boeken.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 5 oktober 2016

We werden keurig te woord gestaan aan de receptie van Hotel Erzgiesserei Europe. We kregen snel onze sleutel en konden daardoor direct door naar de Theresienwiese. Dat ligt overigens nog wel een taxirit of ongeveer 30 minuten lopen. De kamers zijn keurig en ruim. We hadden twee gescheiden bedden, wat we ook hadden geboekt. De badkamer was schoon en afdoende. Het douchen in het bad maakte wel dat de badkamer nogal nat werd. Het ontbijt was uitstekend. Heerlijke ei-gerechten, je kan zelf vers sap persen en de bediening was erg vriendelijk.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 3 augustus 2016

Niks verkeerd met dit hotel, maar die vierde ster is echt wel op het nippertje. De kamers zijn OK, de service naar behoren. Wie een ondergrondse parkeerplaats huurt, mag geen grote wagen hebben, anders geraak je niet geparkeerd. En bij het ontbijtbuffet is het dringen en wringen om overal aan te geraken.
Wel een goede ligging vlak bij een metrohalte.
Grootste minpunt: betalen voor wifi!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 8 juli 2016

Net hotel in de buitenwijken van München.

Bij binnekomst lijkt het enigzins ouderwets en donker, maar de kamer die wij hadden was recent gerenoveerd en was zeer ruim. Het bed was enorm en zeker een aanrader. De badkamer had iets moderner gemogen en het bad (waarin je doucht) had van mij achterwege worden gelaten, aangezien je nu op een relatief smal vlak staat te douchen. Kamer wordt netjes opgeruimd en zelfs de kleding werd opgevouwen op bed gelegd.

Helaas is het ontbijt niet erg uitgebreid en was de ontbijtzaal voor de grootte van het hotel zeer klein. Hierdoor loopt iedereen elkaar in de weg als het druk is en kan je niet rustig wakker worden.

De omgeving heeft voldoende goede restaurants mocht je niet in het centrum willen eten. De griek om de hoek is een aanrader.

In totaal is het twintig minuten met de metro en een gedeelte lopen om in het centrum te komen. Daarnaast is het hotel ook goed bereikbaar per Uber/Taxi.

Al met al prima hotel voor de prijs!

Kamertip: Neem de langwerpige kamers. Zeer ruimtelijk in opzet!
Datum van verblijf: mei 2016