“Toiletbezoek een euro, ook voor cafe gasten!”
Beoordeling van Rischart Café am Markt

Rischart Café am Markt
Geclassificeerd als nr. 12 van 73 Dessert in München
Keukens: Café
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
3 november 2017 beoordeeld

Toiletbezoek een euro, ook voor cafe gasten, dat is volgens ons niet zoals het hoort.

Voor de rest was er weinig aan te merken, aardige bediening en een drukte van vanjewelste.

6 september 2017 beoordeeld

Gezellig met mooi weer boven zitten op het terras en uitkijken over de Viktualienmarkt . Flammkuchen was erg lekker en als dessert een stevige ijcoupe. aanrader!!

13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rond negen uur ,s'mogens,ontbeten,buiten in de zon.Wel gezellig,al die mensen die boodschappen gaan doen of naar hun werk gaan.We bestelden capucchino en basic Früstück
voor twee personen.De capucchino was prima maar het ontbijt viel tegen.Te droge croissant,het Kaisersbrötchen met
jam was redelijk.De prijs €17.20 was voor het gebodene aan de hoge kant!

18 september 2016 beoordeeld

Even in de winkel geweest om een hart van Lebkuchen te kopen. Ook een heerlijk notenbroodje gekocht. Superkwaliteit producten.

30 augustus 2016 beoordeeld

Het was erg warm en druk op de dag dit wij bij dit café hebben gegeten. Ik heb de flammkuchen gegeten en met maar liefst bijna € 10,- moet dit toch wel de grote winstpakker zijn voor het restaurant. Smaak was prima (inderdaad belegt met kruidenboter), maar wel erg duur. Wel een mooie plek om te zitten en een mooi uitzicht. Bediening ok.

Reizigers die Rischart Café am Markt bekeken, bekeken ook

München, Ober-Beieren

In Rischart Café am Markt geweest? Deel je ervaringen!