Novotel Munich Airport(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 116 per nacht.

Novotel Munchen Messe(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 51% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 51% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 184 per nacht.

Hilton Munich Park(München)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 194 per nacht.

Novotel Munich City(München)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 174 per nacht.

Mercure Hotel Munchen Ost-Messe(München)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Motel One Muenchen City Sued(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 05/08
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 112 per nacht.

K+K Hotel am Harras(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 138 per nacht.

Gratis annuleren tot 04/08
Sofitel
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 332 per nacht.

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie van dit hotel is erg fijn. 5 minuten lopen van het Hauptbahnhof en dichtbij de 'oude stad'. Hoewel de kamers ruim zijn, is de inrichting ervan enigszins gedateerd. Ontbijt is prima en het buffet toont per gerecht heel handig alle allergenen-informatie. De espresso is prima!

Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken
2 augustus 2016 beoordeeld

Tegenover haupbahnhoff München. Pretentieus hotel, maar weten dat niet waar te maken. 2 kamers geboekt, maar nogal verschil in luxe van de kamers, wat verouderde lift en schimmel stond in de douche. Parkeren is 18 euro voor 1 nacht. Goede bedden. Alles is aanwezig, maar moet weer even een opfrisbeurt krijgen. Wel erg uitgebreid ontbijt, waar menig hotel van kan leren.

Verbleef: juli 2016
9 maart 2016 beoordeeld

We hebben ons in dit hotel uitstekend vermaakt. Prettig personeel, de kamer was goed en badkamer had alle voorzieningen. TV, wifi aanwezig en het ontbijt was zonder meer goed te noemen. Centrale ligging. Centrum en Centraal station binnen 5 minuten loopafstand.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
30 november 2015 beoordeeld

Twee nachten eind november hier verbleven met mijn man. Het hotel is netjes en de kamers zijn ruim. We hadden een kamer op de 7de etage, prima te bereiken met de lift. Ontbijt is ruim en erg lekker. Wel waren we op een erg druk moment, waardoor het even zoeken was naar een tafeltje. De locatie is perfect, naast station München Hbf. Naar het centrum lopen is ongeveer 5 minuutjes.

De kamer was ruim met comfortabel bed. Er waren alleen geen extra kussens aanwezig en er zaten haren aan de muur in de badkamer. De badkamer zelf was wel ruim, maar wat verouderd.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
18 oktober 2015 beoordeeld

Lokatie tegenover centraal station is prima, maar service laat echt te wensen over. Ik had een enorme kamer voor mezelf nadat het inchecken echt uren duurde. Kamer was schoon, maar ramen kunnen niet op kiepstand en een raam was zelf afgeplakt met tape. Licht in de gang werkte niet, geen tafeltje in zitgedeelte, of waterkoker. Personeel aan de balie deels goed en deels geen idee wat ze doen.

Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken