Novotel Munich Airport(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Holiday Inn Munich-South(München)
  • Zwembad
  • Restaurant
Novotel Munchen Messe(München)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
ibis Styles Munchen Ost Messe(München)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Agoda.com
  • Restaurant
Motel One Muenchen City Sued(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Europaischer Hof(München)
Hotel Website
  • Inclusief ontbijt
Novotel Suites Munich Parkstadt Schwabing(München)(Heel veel waar voor je geld!)
TripAdvisor
  • Bar/lounge
US$ 1.349
US$ 1.085
Official Site
  • Zwembad
9 maart 2016 beoordeeld

We hebben ons in dit hotel uitstekend vermaakt. Prettig personeel, de kamer was goed en badkamer had alle voorzieningen. TV, wifi aanwezig en het ontbijt was zonder meer goed te noemen. Centrale ligging. Centrum en Centraal station binnen 5 minuten loopafstand.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
30 november 2015 beoordeeld

Twee nachten eind november hier verbleven met mijn man. Het hotel is netjes en de kamers zijn ruim. We hadden een kamer op de 7de etage, prima te bereiken met de lift. Ontbijt is ruim en erg lekker. Wel waren we op een erg druk moment, waardoor het even zoeken was naar een tafeltje. De locatie is perfect, naast station München Hbf. Naar het centrum lopen is ongeveer 5 minuutjes.

De kamer was ruim met comfortabel bed. Er waren alleen geen extra kussens aanwezig en er zaten haren aan de muur in de badkamer. De badkamer zelf was wel ruim, maar wat verouderd.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
18 oktober 2015 beoordeeld

Lokatie tegenover centraal station is prima, maar service laat echt te wensen over. Ik had een enorme kamer voor mezelf nadat het inchecken echt uren duurde. Kamer was schoon, maar ramen kunnen niet op kiepstand en een raam was zelf afgeplakt met tape. Licht in de gang werkte niet, geen tafeltje in zitgedeelte, of waterkoker. Personeel aan de balie deels goed en deels geen idee wat ze doen.

Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
24 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt naast station, wel wat ver van de Altstadt. Interieur is oud, tapijten zijn smoezelig, gelukkig parket in kamer. Kamer loeiheet, geen airco of optie om verwarming uit te zetten, ramen open dus... Bedden zijn goed. Oude TV, maar werkt nog wel. Geen kluisje on de kamer, geen strijkplank. Badkamer is op zich prima, maar het is douchen in bad, en de voegen zijn smerig... Ontbijt is OK.

Verbleef: februari 2015, reisde voor zaken
6 juli 2014 beoordeeld

Dichtbij het station, dus handig als je per trein komt. Op loopafstand van de stad en de bezienswaardigheden. Kamer is groot. Ik had een kamer aan de zijkant en kon het raam 's nachts openhouden. Waarschijnlijk kan dat niet aan de voorkant/andere zijkant van het hotel.
Ontbijt prima, genoeg keus. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: april 2014, reisde alleen