Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Novotel Munchen Messe(München)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 104
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 172 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Hilton Munich Park(München)
Boek nu, betaal bij aankomst
US$ 186
US$ 158
Hilton
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Zwembad
  • Restaurant
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 186 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

US$ 249
US$ 199
Booking.com
Zie aanbieding
  • Zwembad
  • Restaurant
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 239 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Novotel Munich Airport(München)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 165
Novotel
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Mercure Hotel Munchen Ost-Messe(München)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 94
US$ 91
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Roomservice
US$ 290
US$ 269
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 317 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

K+K Hotel am Harras(München)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 152
US$ 138
Agoda.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Novotel Munich City(München)
US$ 170
US$ 145
Priceline
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 165 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Mandarin Oriental, Munich(München)
Gratis annuleren tot 28/07
US$ 892
US$ 816
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Zwembad
  • Restaurant
Gratis annuleren tot 28/07
US$ 424
US$ 373
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 464 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Beoordelingen (1.738)
Beoordelingen filteren
1.738 resultaten
Waardering van reizigers
691
676
227
90
54
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
691
676
227
90
54
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.738 beoordelingen
30 november 2016 beoordeeld

Dit is qua voorzieningen echt een top hotel, echter laat de service nogal te wensen over!
Je wordt keurig netjes aangesproken en het personeel is zeer bereid je te helpen.

110-130 p/nacht is een prima prijs, maar 10 euro voor 24 uur internet (schandalig, dit hoor service te zijn), 20 euro voor 24 uur parkeren ( andere parkeer plaats is er niet ) en 19 euro voor ontbijt komt er nog eventjes bovenop!! Schandalige prijzen!

Je zou bij een hotel met dergelijke prijzen verwachten dat alles dik voor elkaar is, maar zoals bij veel recensies hier al geschreven enorme wachtrijen bij de receptie, blijkbaar leren ze weinig van de recensies hier, slechts 2 mensen achter de receptie, waar 4 á 5 mensen s'morgens en s'avonds absoluut nodig lijken te zijn. Als je s'morgens de lift naar het ontbijt wilt nemen s geduld gevraagd, de lift kan wel een kwartier duren, bij het ontbijt onderschepte ik een boterham met schimmel net voor ik een hap wilde nemen, daarna heb ik mijn uitrij kaart betaald bij de receptie na een kwartier te hebben moeten wachten, maar met uitrijden werkte de kaart niet. Einde dag kwam ik terug in het Hotel, en bleek mijn kamer niet schoon gemaakt te zijn en geen schone handdoeken ( schandalig, ik las dit in een andere recensie ook al ), ook de kaart van mijn kamer werkte plots niet meer, dus weer terug met de lift naar beneden wat weer een eeuwigheid duurde door de drukte.

Al met al een absoluut top hotel qua voorzieningen,ligging en heerlijk restaurant en goede fitness, maar wat een belabberde service!

  • Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Service
Bedank Kaleralf
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PaulPeters, General Manager van The Westin Grand Munchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2016
Google-vertaling

Dear Kaleralf,

Thanks for your honest and balanced feedback. Nice to hear, that you've enjoyed your stay at our hotel. A good and healthy breakfast gives power and energy for the whole day. We do know and therefore we like to offer a rich and balanced breakfast buffet to our guests - and we do place a great value on that. Too bad that you perceived our offer as too expensive. Next time you stay with us please book directly through our SPG website, the websites of our hotel brands or our SPG app and grab a free internet for your stay as a SPG member. Also one of our Executive rooms with its special amenities will be a good choice for you.

Please let us know whenever we can assist you again.

Refreshing Regards from Munich

Paul Peters
General Manager

The Westin Grand Hotel Munich

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
23 oktober 2016 beoordeeld

Kamers ruim, netjes en schoon. Sfeervolle inrichting. Ontbijt prijzig maar goed en zeer uitgebreid. De lunch voor het congress, zoals verzorgd door het hotel was minder ("massa hap"). Bediening en behulpzaamheid aan de receptie is prima.

Kamertip: Kamers op de Starwood Preferred Guest verdiepingen zijn erg goed
  • Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank RolfFGC
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PaulPeters, General Manager van The Westin Grand Munchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016
Google-vertaling

Dear RolfFGC,

Thank you very much for your nice feedback. I am happy to see, that you had a good time in our lovely city. We’re looking forward to welcome you once again at the Westin Grand Hotel Munich, whenever travelling brings you back to Munich.

Refreshing regards

Paul Peters
General Manager
The Westin Grand Hotel Munich

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
23 november 2015 beoordeeld

Een mooi hotel aan de rand van München. 5 sterren? Bij binnenkomst een lange rij voor de " gewone balie". Bij de VIP balie niemand, maar geen aanstalten even bij te springen bij de andere balie. Een tussen balie met 25 piloten en air-hostess. Toen de opmerking bij onze balie of al deze mensen even voor mochten, terwijl een medewerkster opmerkte nu even te moeten gaan lunchen......(?). Een botte en verontwaardigde reactie op onze reactie graag nu geholpen te willen worden. In het hele hotel, behalve 1 deurman, niemand gezien die lachte. Zo serieus moet je zijn bij 5 sterren. schimmel in de badkamer/ douchewand en een opgetrokken schouder toen ik dit meldde...... Een desk medewerker bij de sauna die alleen maar nee kon snauwen op de vraag of er een badjas was. Ik moest zelf uitvinden dat die niet gratis was voor hotelgasten, maar ik wilde m best betalen. Moest nu terug naar mijn kamer. Zo ging het door. Alle lof voor de concierge en zijn geduld bij het uithuren van de fietsen. Zeker geen 5 sterren waarde. De kamermanager ging slechts in op die zaken waar hij op in wilde gaan- niet op de medewerker die ging lunchen-. Probeerde op een prettige manier zijn excuses aan te bieden

Kamertip: Hoe hoger hoe beter.
  • Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Kees K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PaulPeters, General Manager van The Westin Grand Munchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2015
Google-vertaling

Dear Kees K,

Thank you very much for sharing your feedback regarding your recent stay at the Westin Grand Hotel Munich. I really appreciate your honest feedback and I am very sorry to see, that you were not satisfied with many aspects of your stay and that we did not meet your expectations.
I already shared your comments with the team.
I can only apologize for all the discomfort during your stay and assure you that this is not the service we want to offer our guests. Your opinion and your constructive comments represent an important tool for our daily control of our high quality standards.

Please be assured that the experiences you described don't meet our Westin standards in any way.
In order to respond specifically through our internal rework, it would be very helpful to have more precise details about your last stay. For your efforts in this regard we thank you heartily in advance.

Please do not hesitate to contact me directly at paul.peters@starwoodhotels.com.

For your next stay in our house we like to support you with advice and practical help. Please let us know how we can make your next stay as pleasant as possible.

I look forward to hear from you.

Refreshing regards

Paul Peters
General Manager

The Westin Grand Hotel Munich

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Al diverse malen hier verbleven, prachtig hotel met mooie lobby/receptie. Bij aankomst is valet parking aanwezig. Allemaal uiterst vriendelijk en vakbekwaam personeel, service gericht. Kamers zijn ruim en zeer schoon. Ontbijtbuffet is echt een aanrader! Fantastisch, heel veel keus. Hier weten ze wat service is!!!

Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Bedank Herma05
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PaulPeters, General Manager van The Westin Grand Munchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2015
Google-vertaling

Dear Herma05,

Thank you very much for taking the time to share your experiences with us. Your nice comments regarding your stay at the Westin Grand Munich are very complete and gives one a great overview of the hotel, its location and the facilities.
I really appreciate your positive feedback and I am sure your detailed review will be very helpful to our future guests.

My Team and I are already looking forward to your next visit to Munich.
Please let us know, whenever we can assist you again.

Refreshing regards

Paul Peters
General Manager

The Westin Grand Hotel Munich

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 juni 2015 beoordeeld

Hoewel dit hotel groot is, heb je nooit het gevoel in een fabriek terecht te komen. De service is persoonlijk en heel vriendelijk. In de lobby hangt een gezellige drukte. De kamers zijn ruim en heel net. Slaapcomfort was voor mij ook prima. (hoewel de verkeersdrukte toch wel meer lawaai gaf dan je zou verwachten voor dit kaliber hotel).

  • Verbleef: juni 2015, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank folker_lamote
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PaulPeters, General Manager van The Westin Grand Munchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2015
Google-vertaling

Dear folker_lamote,

Thank you very much for your kind review. I really appreciate your honest feedback and I am glad to see, that you enjoyed our hospitality, services and that you feel in good hands. I am sure, your feedback will be very helpful to our future guests and I already shared your nice comments with our team.
Please let us know, when we can welcome you again.

Refreshing regards

Paul Peters
General Manager

The Westin Grand Munich

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken