Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.800)
Beoordelingen filteren
1.800 resultaten
Waardering van reizigers
708
693
234
101
64
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
708
693
234
101
64
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 1.800 beoordelingen
23 november 2015 beoordeeld

Een mooi hotel aan de rand van München. 5 sterren? Bij binnenkomst een lange rij voor de " gewone balie". Bij de VIP balie niemand, maar geen aanstalten even bij te springen bij de andere balie. Een tussen balie met 25 piloten en air-hostess. Toen de opmerking bij onze balie of al deze mensen even voor mochten, terwijl een medewerkster opmerkte nu even te moeten gaan lunchen......(?). Een botte en verontwaardigde reactie op onze reactie graag nu geholpen te willen worden. In het hele hotel, behalve 1 deurman, niemand gezien die lachte. Zo serieus moet je zijn bij 5 sterren. schimmel in de badkamer/ douchewand en een opgetrokken schouder toen ik dit meldde...... Een desk medewerker bij de sauna die alleen maar nee kon snauwen op de vraag of er een badjas was. Ik moest zelf uitvinden dat die niet gratis was voor hotelgasten, maar ik wilde m best betalen. Moest nu terug naar mijn kamer. Zo ging het door. Alle lof voor de concierge en zijn geduld bij het uithuren van de fietsen. Zeker geen 5 sterren waarde. De kamermanager ging slechts in op die zaken waar hij op in wilde gaan- niet op de medewerker die ging lunchen-. Probeerde op een prettige manier zijn excuses aan te bieden

Kamertip: Hoe hoger hoe beter.
  • Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Kees K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PaulPeters, General Manager van The Westin Grand Munchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2015
Google-vertaling

Dear Kees K,

Thank you very much for sharing your feedback regarding your recent stay at the Westin Grand Hotel Munich. I really appreciate your honest feedback and I am very sorry to see, that you were not satisfied with many aspects of your stay and that we did not meet your expectations.
I already shared your comments with the team.
I can only apologize for all the discomfort during your stay and assure you that this is not the service we want to offer our guests. Your opinion and your constructive comments represent an important tool for our daily control of our high quality standards.

Please be assured that the experiences you described don't meet our Westin standards in any way.
In order to respond specifically through our internal rework, it would be very helpful to have more precise details about your last stay. For your efforts in this regard we thank you heartily in advance.

Please do not hesitate to contact me directly at paul.peters@starwoodhotels.com.

For your next stay in our house we like to support you with advice and practical help. Please let us know how we can make your next stay as pleasant as possible.

I look forward to hear from you.

Refreshing regards

Paul Peters
General Manager

The Westin Grand Hotel Munich

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Al diverse malen hier verbleven, prachtig hotel met mooie lobby/receptie. Bij aankomst is valet parking aanwezig. Allemaal uiterst vriendelijk en vakbekwaam personeel, service gericht. Kamers zijn ruim en zeer schoon. Ontbijtbuffet is echt een aanrader! Fantastisch, heel veel keus. Hier weten ze wat service is!!!

Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Bedank Herma05
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PaulPeters, General Manager van The Westin Grand Munchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2015
Google-vertaling

Dear Herma05,

Thank you very much for taking the time to share your experiences with us. Your nice comments regarding your stay at the Westin Grand Munich are very complete and gives one a great overview of the hotel, its location and the facilities.
I really appreciate your positive feedback and I am sure your detailed review will be very helpful to our future guests.

My Team and I are already looking forward to your next visit to Munich.
Please let us know, whenever we can assist you again.

Refreshing regards

Paul Peters
General Manager

The Westin Grand Hotel Munich

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 juni 2015 beoordeeld

Hoewel dit hotel groot is, heb je nooit het gevoel in een fabriek terecht te komen. De service is persoonlijk en heel vriendelijk. In de lobby hangt een gezellige drukte. De kamers zijn ruim en heel net. Slaapcomfort was voor mij ook prima. (hoewel de verkeersdrukte toch wel meer lawaai gaf dan je zou verwachten voor dit kaliber hotel).

  • Verbleef: juni 2015, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank folker_lamote
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PaulPeters, General Manager van The Westin Grand Munchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2015
Google-vertaling

Dear folker_lamote,

Thank you very much for your kind review. I really appreciate your honest feedback and I am glad to see, that you enjoyed our hospitality, services and that you feel in good hands. I am sure, your feedback will be very helpful to our future guests and I already shared your nice comments with our team.
Please let us know, when we can welcome you again.

Refreshing regards

Paul Peters
General Manager

The Westin Grand Munich

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestinMunich, Geschäftsführer van The Westin Grand Munchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestinMunich, Geschäftsführer van The Westin Grand Munchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken