Maritim Hotel Munchen
Novotel Munich City(München)
  • Zwembad
Arthotel Munich(München)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Holiday Inn Munich - Westpark(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 118 per nacht.

Novotel Munich Airport(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Holiday Inn Munich-South(München)
HolidayInn.com
  • Zwembad
Motel One Muenchen City Sued(München)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
K+K Hotel am Harras(München)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Hotel Europaischer Hof(München)
Hotel Website
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

Mandarin Oriental, Munich(München)
Mandarin Oriental
7 april 2016 beoordeeld

Net hotel met nette kamers, jammer van de slechte wifi die regelmatig uitvalt of heel erg traag is. Vriendelijke mensen achter de receptie die zelfs nederlands spreken. Lekker zwembad met ruime openingstijden. Handig dat het hotel op een paar minuten lopen van het centraal station ligt waar heel veel voorzieningen zijn want de buurt is niet echt een buurt waar je gezellig rond gaat wandelen.

• Verbleef: april 2016, reisde alleen
4 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt in een wat mindere buurt van München. Het personeel is heel vriendelijk, maar het gebouw voelt afgeleefd aan. Het zou een renovatie kunnen gebruiken. Het ligt op loopafstand van de Oktoberfest locatie. Voor een bezoek aan de binnenstad kan men beter een taxi nemen. Zeker gezien de relatief hoge kamerprijzen denk ik dat er betere hotels zijn in München.

Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
2 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Doorsnee hotel met nette kamers en vriendelijk personeel. Uitstekende ligging in centrum München, maar toch geen last van de drukte.

Heel aangenaam was de regendouche met digitale bediening. Fantastisch om de dag te kunnen beginnen met een verkwikkende douche!

Wat mij dan wel erg stoorde is dat ik totaal geen WiFi bereik had op de kamer. Er is dus wel gratis internet, maar het WiFi bereik was te zwak om het te kunnen gebruiken.

Verzorgd ontbijtbuffet in een heel mooie zaal. Er waren echter zeer veel gasten, zodat ik eerst geen zitplaats vond. Het eten zelf was lekker en er was voldoende keuze.

Verbleef: september 2015, reisde voor zaken
24 september 2015 beoordeeld

Bij aankomst in het hotel kreeg ik eerst een "classic" room toegewezen. Deze was echter sterk verouderd (staat er op de foto's van diverse hotelwebsites ook niet op), waarna ik een andere kamer heb gevraagd. Dit was per direct geregeld, zonder bijbetaling en de gekregen kamer was een stuk moderner.

Het beddengoed is erg zacht, met name het kussen. Dit is eigenlijk geen kussen te noemen, zonder kussen liggen zal weinig verschil geven. Er is helaas ook geen extra kussen op de kamer aanwezig. Verder is er op de kamer weinig aan te merken.

Verdere voorzieningen beoordeeld:
- Zwembad en sauna: Prima, voor een kort bezoek en ruime openingstijden;
- Internet: Het gratis internet is ronduit slecht (slechts 512kb bandbreedte!), waardoor ik genoodzaakt was alsnog voor internet te betalen;
- Ontbijt: Prima, erg uitgebreid;
- Hotelbar: Gezellig, elke dag livemuziek.

Kamertip: Vraag om een gerenoveerde kamer, de classic rooms zijn erg verouderd.
  • Verbleef: september 2015, reisde voor zaken
23 augustus 2015 beoordeeld

Mooi en groot hotel, op een paar honderd meter van Munchen Hauptbahnhof. Ligt wel wat in rare buurt met sexshops, cinema's en table dance bars in de buurt. Hoewel er veel volk op straat staat, laten ze je wel met rust. Mooie ruime kamers (wij hadden een comfort room) met gratis wifi en minibar tegen betaling. 3,5 euro voor water of frisdranken. Op de dag van onze aankomst waren wij 22 jaar getrouwd en kregen een mand met chocolaatjes, fruit en een flesje prosecco. Daarbij zat er een briefje om ons te feliciteren, zowel in het engels als in het nederlands. Was een heel leuke verrassing! Heel uitgebreid ontbijtbuffet met voor elk wat wils en gratis Duitse kranten. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Er konden wat meer en grotere handdoeken in de badkamer zijn. Zeker voor dames die hun haar wassen is een klein handdoekje te weinig.

Kamertip: Comfort room boeken
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner