“Eten goed, bediening slecht”
Beoordeling van California Bean

California Bean
Geclassificeerd als nr. 186 van 4.091 Restaurants in München
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig knus en druk tentje. De kwaliteit van het eten en drinken is zeer goed maar de bediening kon de drukte amper aan. Wachttijd tot mijn geserverde eten was 50min. Wat er verkeerd kon gaan is er verkeerd gegaan. Mijn eten kwam eerder dan het drinken waarbij mijn bacon ontbrak(dit werd direct opgelost) alleen voordat ik bestek kreeg was het eten al koud en mijn toast is nooit gekomen. Mijn drinken was verkeerd, ook dit is direct opgelost. Niet direct voor herhaling vatbaar misschien ook een rustiger moment?!

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij sliepen in een hotel verderop in de straat en hebben hier drie dagen ontbeten. Op de kaart staan diverse gerechten en dranken + smoothies. Neem zeker “love from afar” of “love from a distance”. Vriendelijke service. Op zondag is de wachttijd wat langer. Wij komen hier zeker terug!

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker en lekker snel klaar
Houden goed rekening met allergieën.
Iedere week weer andere specials

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gevarieerd en zeer compleet ontbijt in een prettig restaurant op een centrale locatie dicht bij Hauptbahnhof.
Wij kozen voor het "lovers Point Park" ontbijt. Is zeker een aanrader. Vriendelijke bediening.

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale ontbijtplek. Heerlijk ontbijt met super cappuccino en super vriendelijk personeel. Absoluut een aanrader

Reizigers die California Bean bekeken, bekeken ook

München, Ober-Beieren
München, Ober-Beieren

In California Bean geweest? Deel je ervaringen!