Beoordeeld op 16 maart 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met uiterst vriendelijke mensen.
Alles was perfect in orde. Mooie, ruime kamer, uiterst verzorgd sanitair. Er werd voor ons vanuit de receptie een restaurant gereserveerd, prima bedden, ruim voorzien ontbijtbuffet.
Hier komen we zeker nog eens terug.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 juli 2017

Een goed hotel met weinig faciliteiten. Het ontbijt, de badkamer, de bedden, de parkeergarage onder het hotel en de locatie zijn erg goed. Jammer dat er geen zwembad aanwezig is. Personeel is erg vriendelijk. Hotel is gesitueerd op een rustige locatie en toch kort bij het centrum.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 juni 2017

Zeer rustig gelegen, maar met het centrum op loopafstand. Uitstekende ontvangst. Dito bediening. Niks was teveel. Gewoon TOP ! Een echte aanrader! Ontbijt zeer compleet.
Prima bedden. Men was blij met De Klant. Zo hebben we dat ervaren! Wel tijdig boeken.
Goed beklant hotel. Parkeren in de kelder wel op tijd aanvragen.

Kamertip: Kant van het riviertje is het rustigst.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 17 juni 2017 via mobiele applicatie

Hier 4 nachten verbleven, hadden een bijzonder grote kamer die helemaal in stijl is ingericht. Groot bed, stevig matras, luxe badkamer, mini bar. Ontbijt is goed, enorm aardige medewerkers. Gezellig tuintje, zwembad is ini-mini dus mooier op de foto gezet;). Perfect uitgangsgebied om naar de stad te wandelen, 5 minuten, en de hond uit te laten :). Die was ook erg welkom in het hotel

Verbleef: juni 2017
Beoordeeld op 26 januari 2014

Shortski met vrienden in jan. 2014. Middelgroot hotel (23 kamers) met zeer vriendelijke familiale uitbating. Uitgebreid ontbijt. Héél ruime kamers. Super hygienisch. Vriendelijke en behulpzame bediening tot zelfs aanbod om onze pick-nick te maken voor de terugreis (Mevr. bood ons een rol aluminium-folie aan zodat we konden inpakken wat we wilden !!! Nooit meegemaakt). Goede bedden en douche (soms wel lang wachten op warm water maar uiteindelijk komt het). Gratis WiFi in gans het hotel.
Gebied:
Skigebied Garmisch Classic (Hausberg-Bahn) op 2 minuten met de auto, lieflijk maar beperkt. Eerder voor beginners tot half-gevorderden.
Skigebied Zugspitze teleurstellend met telkens 2 afdalingen links en rechts van elk van de 4 liften (waarvan 1 lange ankerlift).
Ligging hotel op wandelafstand van autovrije winkelwandelstraatjes en restaurantjes maar niet echt top-stadje.

Kamertip: De deur van niet bezette kamers stond open tijdens ons verblijf waardoor we er vele konden bekijken. Ze zijn allemaal top en ruiml. Zelf lagen we op de 2de verdieping (=hoogste) onder de nok (kamer 23, zéér ruim, met salonnetje voor wel 6 personen (op 2p/kamer). Er is geen lift, dus voor sommigen misschien hiermee rekening houden. Voordeel anderzijds: 100% privacy op balkon (geen naastliggende balkons).
  • Verbleef: januari 2014, reisde alleen