Opslaan

vanaf US$ 66,34
vanaf US$ 143,87
vanaf US$ 120,95
Beoordeeld op 13 augustus 2020 via mobiele applicatie

Vooral met 30 graden is dit heel leuk om te doen. In de grotten is het zo lekker koel! Het beste is om dit te boeken online. We waren voor 2 volwassene en een kind van 12 jaar ongeveer €43 kwijt en dan kan je gelijk je tijdstip bepalen. Je wordt omgeroepen op tijd daarna loop je door naar de garderobe en krijg je een overal. Deze eenmaal aangetrokken wordt je verzocht om op het treintje te stappen. Na de foto vertrek je. De groepen bestaan uit ongeveer 12 personen ivm de COVID-19. Na een rit van 650 meter op het treintje de grotten in mag je afstappen en krijg je informatie tijdens een wandeling. Ook mag je 2 x van een glijbaan af ( alternatief kan je ook kiezen voor een looproute) wat absoluut niet eng is. Ook is deze tour goed te doen als je hoogtevrees hebt.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 3 februari 2020

Intressant en educatief. Heeft ook een pretparkgevoel, op het mijnwerkerstreintje door de ondergrond, ritsen op de lange schuifaf en lichtshow op een ondergronds zoutmeer. Alles duidelijk in het Nederlands uitgelegd. Aanrader voor iedereen, zeker als het dan eens slecht weer is.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 30 december 2019

Een super vakantie met uitstapje naar de zoutmijnen. Tickets op voorverkoop is mssn wel pluspunt dan op afgesproken tijd gaan . Zo geen tijd verlies. Echt mooi en interessant

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 30 september 2019 via mobiele applicatie

Prima slecht weer attractie. Goed te doen met kinderen vanaf een jaar of 7. Leerzaam ook. Mooie afwisseling tussen info en fun.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 9 juli 2019 via mobiele applicatie

Mijn man was hier als kind en wilde perse dat ik dit ook zou zien. Er is natuurlijk na 50 jaar wel wat veranderd. Oa het model van de ondergrondse mijn en de lichteffecten en de beamer show. Wat hetzelfde is: het treintje, de wandeling ondergronds, de bootsvaart (nu met licht en muziek) en het hoogtepunt: de glijbanen. De foto ervan hebben we gekocht voor 6€. Zelf foto’s maken binnen mag niet. Er zijn kluisjes aanwezig.

Datum van activiteit: juli 2019