Vandaag geopend: 09:00 - 18:00

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Bayreuth
vanaf US$ 66,27
Meer info
vanaf US$ 140,41
Meer info
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

MIdden in de stad ligt het neues Schloss. We twijfelde of we dit zouden bezoeken. Maar besloten toch te gaan. Erg de moeite waard. Zeker ook de rondleiding doen door het Italiaanse paleisgedeelte. Dit kan alleen onder begeleiding maar is zeker de moeite waard. De luxe waarin geleefd werd door enkele personen is ongekend. Wel mooi dat het bewaard is gebleven En mooi gerestaureerd.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 8 juli 2019

De Duitse geschiedenis is een zeer markante. Tot 1918 was het een land vol met adel en zeker in de tijd waarin dit paleis bewoont werd, was het de adel die zowel de macht als het geld in handen had. Dit paleis is derhalve representatief voor hoe de adel in Duitsland destijds leefde en heerste.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 11 juli 2016

Prachtig pand in het centrum van Bayreuth gelegen. En omdat het hier autoluw is, lijkt het alsof de tijd heeft stilgestaan.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 4 oktober 2015

We hebben het paleis alleen bezocht om te genieten van het park aan de achterkant. Het was toen zulk prachtig weer dat wij ons beperkt hebben tot het park. prachtige omgeving,mooie fiets- wandelpaden en heerlijk relaxen op een kleedje dicht bij vijver en beeldentuin. Voor verkoeling en tegelijkertijd genieten van het heerlijke weer was dit voor een geweldig mooie plek.

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 5 juni 2013

Doe hier de rondleiding door het 'Italienische Schlösschen' met prachtig gerestaureerd uniek interieur. Heel bijzonder en de moeite zeker waard.

Datum van activiteit: mei 2013