“Altijd druk”

Keukens: Duits
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in de stad, leuk buiten zitten. De kaart bevat ouderwets Beierse gerechten. Er kwamen hele botten met vlees (haxel) en stukken met spek voorbij. Je moet ervan houden.
Een halve liter bier is even duur a los een halve liter water.
De schnitzel en käsespätzle waren goed. Koffie ook.

Datum van bezoek: september 2019

3 juni 2019 beoordeeld

Het adres voor een Schnitzel of grote portie Duits eten. Niet verfijnd. De sfeer is Bayrisch. De bediening veelal studenten die soms wat gehaast hun tafels bedienen.

Datum van bezoek: maart 2019
4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het schijnt er altijd druk te zijn. Wij kwamen om 18:00 u. en hadden een van de laatste tafels. Er staan veel typisch Duitse gerechten op de kaart. De porties zijn erg groot; wij deelden een heerlijke “Sommersalat”. De wijnen per glas zijn goed. De hoofdgerechten waren dat helaas absoluut niet. Zowel de kalfslever als de Hirschbraten waren veel te lang doorgebakken en de Knödel was een smakeloze tennisbal. Er wordt hier duidelijk gemikt op een bepaald soort publiek dat van veel eten houdt en geen enkele culinaire aspiratie heeft. Jammer want anders had het van ons 4 “balletjes” gehad.

Datum van bezoek: september 2018
7 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Duits restaurant zoals het hoort. Heerlijk eten (veel vlees) en lekkere biertjes Rn cocktails. Bediening is erg vriendelijk en de ligging op het marktplein is prima.

Datum van bezoek: april 2017
21 september 2016 beoordeeld

Goed verzorgde maaltijd met een lekker Duits bier erbij.
Mogelijkheid om binnen in het mooie interieur een tafel te reserveren, buiten is dit afhankelijk van de reeds ingenomen tafels doch bij mooi weer wel gezelliger. Vlotte bediening, correct eerder Duits eten, goed bereid en overvloedig. We keren graag terug.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Oskar - Das Wirtshaus am Markt bekeken, bekeken ook

Bayreuth, Upper Franconia

In Oskar - Das Wirtshaus am Markt geweest? Deel je ervaringen!