Vandaag geopend: 09:00 - 18:00

Manieren om Mercedes-Benz Museum te ontdekken
vanaf US$ 303,37
Meer info
Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Of je nu een fan of geen fan bent, dit moet je hebben gedaan als je in Stuttgart bent. Zoals je zult verwachten is het helemaal af en alles klopt. Een absolute must see!

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 8 september 2020 via mobiele applicatie

Hier een uurtje of 2 rond gelopen, maar hadden hier zeker het dubbele kunnen blijven. Echter was onze tijd wat krapper.

Het museum is leuk ingedeeld, het is als een interessante reis door de geschiedenis van de auto ingedeeld. Er zijn ook veel mooie auto's te zien.

En, het gebouw architectonisch hoogstandje (heb ik me laten vertellen).

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 2 augustus 2020

Wat een leuke belevenis, Een stuk historie maar ook geschiedenis beleef je hier. Een echte aanrader. Jammer dat we de fabrieken niet in konden.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Een heel indrukwekkend museum. Wij hebben een tour gedaan wat heel leuk en interessant is. Je krijgt informatie die ik eerder niet wist. Het kaartje is maar 10 euro pp voor het museum, je betaald 6 euro meer pp voor de tour (wat het echt waard is), dit kaartje geeft je de gehele dag toegang tot het museum. Of je nu een Mercedes liefhebber bent of een autogek en ik denk zelfs voor mensen die auto’s gewoon leuk vinden, is dit echt een super gaaf museum. Echt een aanrader als je een keer langs of in Stuttgart bent!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 1 december 2019

Dit museum moet je gewoon gezien hebben als je in Stuttgart bent, of je nu auto liefhebber bent of niet. Dus ook wanneer je geen Mercedes-Benz rijd.
Hou er wel rekening mee dat je er niet met een uurtje doorheen bent. Parkeren kan in de ondergelegen parkeergarage. Grote tassen moeten in een kluisje gedaan worden. Door het museum zijn diverse plaatsen waar je wat kunt eten en/of drinken.
Ontvangst en uitleg door uiterst vriendelijke dames. Entree €10 en korting voor studenten. Daarna krijg je een audiotour in taal naar keuze (geen nederlands)
Met de lift naar boven en daar begint niet alleen het ontstaan en de ontwikkeling door de jaren heen van Mercedes-Benz, maar je ziet ook belangrijke gebeurtenissen van over de hele wereld en de vooruitgang in de techniek.
Verder prachtige en bijzondere exclusive auto’s en andere door Mercedes-benz vervaardigde vervoersmiddelen.
Voor jong en oud meer dan de moeite waard.
Uiteraard ontbreekt de zeer uitgebreide merchandise shop niet en kan ook nog in de showroom gekeken worden

Datum van activiteit: november 2019