Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

Vlakbij de snelweg dus dit hotel is erg geschikt als onderweg hotel naar Zwitserland of Italië. Prijs is dik in orde en ontbijt voor 7,50 p.p. ook prima. Het ontbijt is bescheiden maar voldoende om snel even wat te eten en vervolgens door te rijden. Omgeving: op een industrieterrein, voldoende parkeerplaatsen.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 26 april 2016

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 19 december 2015

Verschrikkelijk onvriendelijke service, zie ook eerdere beoordelingen. Wij krijgen een naar rook stinkende kamer. Als we om een schone kamer vragen wordt door een onbeschofte vrouw verteld dat dat niet mogelijk is want 'de kamer stinkt niet en er zijn geen andere kamers vrij'. 10 minuten daarvoor hebben we haar over de telefoon horen vertellen dat er nog zoveel kamers vrij zijn dat er nog plaats is voor een complete bus. We moeten blijven aandringen tot er opeens wel een kamer vrij is. 'S avonds vraagt deze dame niet of we ontbijt willen 's ochtends krijgen we te horen dat het daarvoor natuurlijk veel te laat is dus dat we geen ontbijt krijgen. Het is 6.30 uur er niemand aanwezig maar de moeite doen om een paar extra broodjes af te bakken is haar te veel. Vriendelijk vertellen dat het niet meer kan lukt haar ook niet (Bij andere Accor hotels werd ons juist gevraagd om 's ochtends gewoon naar beneden te komen en het ontbijt te bestellen). Kortom schandalig slechte service.

Kamertip: Kies een kamer in een ander hotel
  • Verbleef: december 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 19 augustus 2015

Kamers zijn schoon, inrichting is wat somber. Bedden zijn veel te hard. Wifi werkt prima. Bediening tijdens ontbijt is goed. Inchecken kan beter website die word getoond is niet gebruikers vriendelijk.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 3 augustus 2015