Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 93 per nacht.

Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 70 per nacht.

Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 92 per nacht.

Mercure Hotel Mannheim am Rathaus(Mannheim)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 80 per nacht.

Priceline
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 114 per nacht.

Trip.com
Speicher7 Hotel(Mannheim)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 139 per nacht.

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlakbij de snelweg dus dit hotel is erg geschikt als onderweg hotel naar Zwitserland of Italië. Prijs is dik in orde en ontbijt voor 7,50 p.p. ook prima. Het ontbijt is bescheiden maar voldoende om snel even wat te eten en vervolgens door te rijden. Omgeving: op een industrieterrein, voldoende parkeerplaatsen.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
26 april 2016 beoordeeld

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
19 december 2015 beoordeeld

Verschrikkelijk onvriendelijke service, zie ook eerdere beoordelingen. Wij krijgen een naar rook stinkende kamer. Als we om een schone kamer vragen wordt door een onbeschofte vrouw verteld dat dat niet mogelijk is want 'de kamer stinkt niet en er zijn geen andere kamers vrij'. 10 minuten daarvoor hebben we haar over de telefoon horen vertellen dat er nog zoveel kamers vrij zijn dat er nog plaats is voor een complete bus. We moeten blijven aandringen tot er opeens wel een kamer vrij is. 'S avonds vraagt deze dame niet of we ontbijt willen 's ochtends krijgen we te horen dat het daarvoor natuurlijk veel te laat is dus dat we geen ontbijt krijgen. Het is 6.30 uur er niemand aanwezig maar de moeite doen om een paar extra broodjes af te bakken is haar te veel. Vriendelijk vertellen dat het niet meer kan lukt haar ook niet (Bij andere Accor hotels werd ons juist gevraagd om 's ochtends gewoon naar beneden te komen en het ontbijt te bestellen). Kortom schandalig slechte service.

Kamertip: Kies een kamer in een ander hotel
  • Verbleef: december 2015, reisde met familie
19 augustus 2015 beoordeeld

Kamers zijn schoon, inrichting is wat somber. Bedden zijn veel te hard. Wifi werkt prima. Bediening tijdens ontbijt is goed. Inchecken kan beter website die word getoond is niet gebruikers vriendelijk.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
3 augustus 2015 beoordeeld