• Restaurant
IntercityHotel Mannheim(Mannheim)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 71 per nacht.

Priceline
Travelocity
Speicher7 Hotel(Mannheim)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 142 per nacht.

18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is gerenoveerd. Prima badkamer inrichting. Verlichting op de kamer ook goed. Koelkastje en koffiezetter. Receptie heel vriendelijk. Parkeren buiten het hotel terrein gaat ook goed.
Goed bevallen.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
17 augustus 2017 beoordeeld

Wij gaan nu ongeveer 7 jaar op rij naar dit hotel als we met vrienden naar de DTM van Hockenheim gaan. En in al deze 7 jaar is ons nooit iets tegengevallen. Het personeel is kundig, enthousiast en geïnteresseerd. De kamers zijn netjes en verzorgd, het ontbijt is uitgebreid en uitstekend. Ook 's avonds kun je gezellig nog een afzakkertje nemen in de hotel bar.

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
26 juni 2017 beoordeeld

mooi hotel zeer proper , kamers ok badkamer proper, bediening personeel ok ! , restaurant en bar super, geen uitgebreide kaart maar toch voldoende keuze, check in en out vlotte omgang met de klanten...

• Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
13 oktober 2016 beoordeeld

Goed geslapen en goed ontbeten. Geen kluisje in de kamer. Vriendelijk personeel. Bij het ontbijt waren ze ontzettend snel met het ophalen van gebruikte borden. Dus het volgende broodje dan maar op een nieuw bord...

• Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op doorreis hier geweest. 24-uurs check-in was erg handig.

Hotel was in verbouwing, dus de receptie was eenvoudig, met vriendelijk personeel. Een erg goed en uitgebreid ontbijt met mogelijkheid om buiten te zitten.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner