Beoordeeld op 5 maart 2018

leuk hotel voor een tussen stop in mannheim onderweg naar basel met een super ontbijt!!
aanrader! mooie luxe kamers en snelle bediening en parkeergarage met lift onderin het hotel
ook makkelijk te bereiken in de stad

Verbleef: februari 2018
Dorint_Kongresshotel, Manager van Dorint Kongresshotel Mannheim, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2018

Beste gast
Bedankt voor uw waardering
Hopelijk tot binnenkort
Kirsten H.-H. Stolle (General Manager) en team

Beoordeeld op 21 december 2015 via mobiele applicatie

We waren hier een tiental jaar geleden ook een paar maal te gast, ook voor een bezoek aan de kerstmarkt(en).
Kamers en restaurant ondertussen volledig vernieuwd. Mooi, stijlvol en net. Hall is OK maar geen fijne uitstraling.'
Ontbijt zeer gevarieerd en uitgebreid. Gezellige bar.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 april 2015

heel toff midden in het centrum en toch makkelijk bereikbaar met parking rechtstreek uit het hotel en met een s'avonds een gezellige bar , alles zeer netjes en vriendelijk personeel en op loop afstand naar de restaurants

• Verbleef: december 2014, reisde voor zaken
Dorint_Kongresshotel, Manager van Dorint Kongresshotel Mannheim, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2015

Geachte gast,

hartelijk bedankt dat U de tijd genomen heeft ons te beoordelen.
We waren zeer verheugd te lezen dat U zo tevreden was met ons hotel en geven de complimenten graag door aan het team.
We zouden het erg leuk vinden U weer in Dorint Kongresshotel Mannheim te begroeten.

Met vriendelijke groeten

Kirsten H.-H. Stolle (General Manager) en team.

Beoordeeld op 22 november 2014

Dit grote hotel biedt alles wat een reiziger nodig heeft. Ok , enige opfrissing van gangen en kamers zou kunnen, maar aan comfort is er geen gebrek. De faciliteiten zijn ook prima.
Parking (betalend) kan in de parkeergarage bij het hotel. Het station ligt trouwens ook op 10 minuten wandelen. Het centrum van Mannheim ligt op 5 minuutjes wandelen. Ook een groot park ligt op wandelafstand. Catering en ontbijt zijn zonder meer goed te noemen.

Kamertip: Kamers die niet uitgeven op de Friedrichsring zijn rustiger.
  • Verbleef: september 2014, reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 november 2014

Voor een congres in het hotel geweest. In mijn geval 100% van de tijd in het hotel of te wel het Congrescentrum. Prima zaal met goede akoestiek en klimaatbeheersing. Verzorging ook goed maar niet iets extra's. Verzorging in de pauze's ook goed. Goede koffie met altijd iets te eten erbij. Ontbijt en lunchbuffet goed. Voldoende keus! Kamers enigszins standaard. Prima bed. Wel wat geluid maar niet voldoende om mij uit mijn slaap te houden. Minibar was leeg. Vreemd. Koffie, thee en water free of charge aanwezig. Wifi gratis. Echter let op bij uitchecken dan is ook wifi weg. Parkeergarage onder het hotel aanwezig. Redelijk tarief. €15,00per dag. Afsluitend. Een goed hotel maar zou met een klein beetje extra beetje meer vriendelijkheid, gastvrijheid beter scoren.

• Verbleef: november 2014, reisde voor zaken