Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 90 per nacht.

Mercure Hotel Mannheim am Rathaus(Mannheim)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Agoda.com
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 81 per nacht.

Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 74 per nacht.

Travelocity
Speicher7 Hotel(Mannheim)
Gratis annuleren tot 29/07
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 160 per nacht.

Gratis annuleren tot 29/07
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ok eerlijk is eerlijk ik heb niet al te lang geleden al een review geschreven maar we hebben hier zo genoten dat ik bij uitzondering toch nog een keer schrijf. Zo mogelijk hebben we dit keer een nog mooiere fijnere kamer! Naast dat het een mooie schone en ruime kamer is is het er ook bijzonder stil! Dan jet personeel, met name bij het ontbijt is iedereen vrolijk, vriendelijk en hulpvaardig. Zo start je je dag direct leuk! Bij de receptie iets minder vriendelijk maar ja ze kunnen niet allemaal even vrolijk zijn natuurlijk. Er ze zijn nog steeds heel aardig en keurig. We voelen ons hier welkom en belangerijker, we voelen ons gasten! Dat is tegenwoordig niet overal meer vanzelfsprekend maar hier wel. Ook de omgeving is prettig, het is schoon, er zijn leuke winkels en veel restaurants. Tot de volgende keer!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
19 september 2017 beoordeeld

Prachtig nieuw hotel, uitstekende ligging midden in het centrum. Alle winkels, restaurants, barretjes etc op een steenworp afstand. Riante en overzichtelijke parkeergarage tegen een schappelijk prijs (€ 14, 00 per dag). Mooie kamers, leuk ontbijtrestaurant en heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel. Rooftopbar is heel mooi. Was op een avond zo vol dat niemand meer binnnen mocht. Ook de hotelgasten niet, wat wel erg jammer was.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
6 september 2017 beoordeeld

Een mooi, verzorgd hotel met een parkeergarage onder het hotel gelegen waarbij je in de lobby van het hotel uitkomt. Alles was op en top verzorgd, de kamers, ontbijt etc. Ondanks dat het hotel vol zat totaal geen last van andere gasten. Het was heel rustig. Mooie ruime kamer met heerlijke bedden. Gezellige rooftop bar.
Zeker een aanbeveling en een terugkomen waard.

Kamertip: Er zijn verschillende soorten kamers maar voor gasten die liever thuis eten is er ook de mogelijkheid om een kamer met keuken te boeken.
  • Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supertrendy en modern hotel in het midden van de stad, prima aan te rijden en parkeergarage onder het hotel. De kamers zijn van de modernste apparatuur voorzien zoals een tablet met hotelinformatie. Uitstekend bed en badkamer, en alles schoon. De airco zou wat ons betreft kouder mogen. We hadden een rustige kamer met uitzicht op de tuin en dat was fijn, we hadden on een rustige kamer gevraagd. Het enige nadeel is het loopgeluid van de bovengelegen kamer. Uitstekend ontbijtbuffet.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Laura V, Manager van Radisson Blu Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2017

Dear guest,
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay.

Warm regards
Laura Valenti-Schmidt
Senior Sales Manager,
Radisson Blu Hotel, Mannheim

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne plek! Mooie schone kamers met heerlijke goede stille airco. De service is ook fantastisch, we hadden een niet-donzen deken en kussen nodig en die werd enorm snel aan de kamer bezorgd. Het ontbijt was ook zeer uitgebreid, ik vond het lastig om te kiezen! Ook gluten en lactose vrije producten en ook kunnen er aparte gerechten worden gemaakt.
Als laatste de ligging, zeer centraal en het prettige parkeergarage onder het hotel. Keurig geregeld allemaal! Hier komen we absoluut terug!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner