• Restaurant
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 123 per nacht.

• Gratis parkeren
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 197 per nacht.

Hotel Kaiserhof(Karlsruhe)
  • Inclusief ontbijt
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 85 per nacht.

Hotel Greif(Karlsruhe)
  • Gratis parkeren
Hotel Rio(Karlsruhe)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 115 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 89 per nacht.

10 november 2016 beoordeeld

Het is een design hotel met ruime comfortabele kamers en erg goed afgewerkt. De badkamer is ook prima, al lukt het mij niet de mengkraan van de douche in te stellen omdat deze steeds uit zich zelf terugdraaide naar de middentemperatuur. Het ontbijt is uitstekend en de ontbijtruimte is ook zeer prettig en lekker ruim.

• Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Marcus_Fraenkle, Inhaber van Der Blaue Reiter, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2016

Dear guest,

thank you for the evaluation.
We are glad you had a pleasant stay with us and are looking forward to welcoming you again.

9 maart 2016 beoordeeld

We hebben een nacht in dit hotel geslapen op reis van Italië naar huis. De kamer was ruim, schoon en comfortabel. Voor het avondeten zijn we naar het naastgelegen restaurant geweest. Het was daar bij aankomst erg druk (ivm een voetbalwedstrijd), maar daarna konden we makkelijk een tafeltje vinden. Prima bed en geen geluidsoverlast, waardoor we heerlijk hebben geslapen. Het ontbijt was uitgebreid en bij het uitchecken kregen we een flesjes water mee voor onderweg. We komen zeker terug als we een hotel nodig hebben op doorreis.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Marcus_Fraenkle, Inhaber van Der Blaue Reiter, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 maart 2016

Dear guest,

thank you for the evaluation.

14 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg fijn en modern hotel, dicht bij industrie-terrein in KA. Ontbijt zeer goed. Fijne van dit hotel is de bar aan het hotel (Vögelbrau). Hier kun je goed wat drinken, eten en evt wat werken als je alleen bent. Deze bar is altijd lekker druk en met Duitse gezelligheid. Ook is er altijd Duits voetbal op.

Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
Marcus F, Geschäftsführer van Der Blaue Reiter, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2015

Dear Borisvg,

thanks a lot for your comments about our hotel.
It is nice to hear that you enjoyed your stay at Karlsruhe-Durlach.

We are looking forward to welcoming you again.

Best regards,

12 juli 2015 beoordeeld

Kamer (superior) was meer dan prima. Lekkere douche en prima airco (het was 41 graden buiten). Personeel zeer attent en behulpzaam. Ontbijt met ruime selectie en ook hier weer prima bediening. Zeer goed bereikbaar vanaf de snelweg. Leek mij voor de kwaliteit redelijk tot goed geprijsd.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Marcus F, Inhaber van Der Blaue Reiter, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2015

Dear guest,

thank you so much for the evaluation.
We are glad you enjoyed the stay at our hotel.
I totally agree with you - 41 degrees are almost unbearable in Germany – so we are really lucky to have an air conditioning in the entire hotel.

Hopefully you will visit us again.

Best regards,

9 maart 2015 beoordeeld

Overnacht in de rustig gelegen annex: Deze ruime kamers zijn met groot oog voor detail ingericht, met een zeer smaakvol resultaat. Als interieurstyliste heb ik vaak wat aan te merken op de inrichting van hotelkamers, maar dit is perfect gedaan. Uitgebreid ontbijtbuffet.
Aan de overkant van de straat kun je lekker eten bij de Italiaan.

Kamertip: kamer in de annex
  • Verbleef: februari 2015, reisde voor zaken
Marcus F, Inhaber van Der Blaue Reiter, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 maart 2015

Dear „Chrsitel S“,

thanks a lot for the evaluation.
We are really proud to hear – especially from you as a professional interior architect – that the design and equipment of our rooms met your taste.
It is also nice that you appreciated our first-class breakfast buffet, which provides only high quality products.

We are looking forward to welcoming you again.