Beoordeeld op 26 november 2018

Erg leuk hotel. Prachtige gelegen in de Alstadt op steenworp afstand van alle bezienswaardighedenVriendelijk en service gericht personeel. Goede en schone kamer.Ook het ontbijt was erg goed. Moeite van terugkeer waard.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Het Arthotel ligt aan de rand van het oude centrum van Heidelberg. Het hotel is erg mooi, kamers zijn goed ingericht en ruim. Ontbijt is goed verzorgd en uitgebreid en service van het personeel is goed. Een prettig verblijf gehad.

Datum van verblijf: augustus 2018
ArtHotelinHeidelberg, Manager van ArtHotel Heidelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018

Hallo Marcel,
Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling van ons huis. We zijn blij dat je het zo leuk vond. Leuk dat je de tijd hebt genomen om het ons te vertellen.

Met vriendelijke groet

Het team van het Arthotel

Beoordeeld op 29 juli 2018

Comfortabele kamer met goed sanitair. Het hotel is goed aan te rijden met de auto. Goede parkeergarage, maar wel met een beperkt aantal plaatsen: reserveren aanbevolen. Kwaliteit ontbijtbuffet is goed, en je zit daarbij heerlijk in de binnentuin als het weer het toelaat. We zaten bij het ontbijt net na een cursusgroep, het aanvullen van het buffet schoot wat tekort waardoor er vooral schaarste aan brood was.

De kamer van 40m2 lag bovenin het hotel. Geen airco, daardoor warm. En de ruimte was wat verbrokkeld door de dakconstructie. Kies alleen voor deze kamer als je de ruimte met 2 extra bedden in een dakkapel nodig hebt voor kinderen of bagage.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 september 2016

Perfecte locatie. Zeer centraal gelegen vlak achter de universiteit en 2 minuten van de Hauptstrasse. Hotel heef bovendien een rustige binnentuin waar het goed toeven is voor een drankje of prima maaltijd. Mooie kamers en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook het ontbijt is heerlijk en vers.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 augustus 2016 via mobiele applicatie

Modern hotel. Keurige grote kamers. Prachtige binnenplaats om gezellige in de avond buiten te dineren. Een zeer mooi dakterras. Prima eten en zeer goede wijn. Goed verzorgd ontbijt. Eigen parkeer gelegenheid. Dicht tegen het centrum gelegen. Uitstekend voor ondernemen van activiteiten in omgeving. Aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2016